Mies tuli taas ylitöistä, löin sille imurin käteen
Piipitti jotain, että oli "klousaamassa jotajn diiliä".
- Imuroi, minä sanoin. - Ja sitten nukutat lapset.
Nyt on MINUN vuoro rentoutua kun oon koko päivän hoitanu lapsia, pessy pyykkiä ja niin pois päin.
Kommentit (20)
Varmaan kiva tulla kotiin tuommoseen.
AI kun on ihana vaimo kotona, en ihmettele että mies on ylitöissä
Lassukan kostea päiväuni. Seuraavalla kerralla sitten parempi provo.
Vierailija kirjoitti:
Asutteko te porvoossa?
Kannelmäessä asutaan.
ap
Unohdit lisätä että oli sun vinkkupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutteko te porvoossa?
Kannelmäessä asutaan.
ap
Ei Kannelmäessä asuvat klousaa diilejä, huono provo.
No nyt oli kyllä huono jopa lassukalta.
"...ja niin poispäin." :D Ei riittäny mielikuvitus pidemmälle.
Clousaaminen tarkoittaa myymistä ja sopimuksen syntyä. Voi olla, että menetitte rahaa tuosta. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on suhde:(
Niin olisi minullakin jos ap odottaisi kotonani..
No joo. Mieheltä hyvä provo. Eli 1/5.
Mä tulin kans äsken ylitöistä. Sain halauksen ja lämpöistä ruokaa. Tiskikone oli jo päällä ja koneellinen pyykkiä pesty. Lasten läksyihinkään ei tarvinnut enää puuttua. Meillä toisten ylityöt tietää joko lisää rahaa meidän yhteiselle tilille tai vapaata, jota voi käyttää esim lasten hammaslääkäreihin, vanhempainvartteihin tai muuhun.
t. n 33
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin kans äsken ylitöistä. Sain halauksen ja lämpöistä ruokaa. Tiskikone oli jo päällä ja koneellinen pyykkiä pesty. Lasten läksyihinkään ei tarvinnut enää puuttua. Meillä toisten ylityöt tietää joko lisää rahaa meidän yhteiselle tilille tai vapaata, jota voi käyttää esim lasten hammaslääkäreihin, vanhempainvartteihin tai muuhun.
t. n 33
Just noin mäkin ajattelen, että miehen pitää tehdä puolet kotitöistä vaikka olis työpäivä takana!
ap
Aloitus provo mutta jotkut vääntää näistä kotitöistä tosissaan. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota 50-50 ajatusta jos toinen on töissä ja toinen kotona. Ei tarvitse kuin verrata oloa vapaapäivänä klo 17 ja työpäivän jälkeen klo 17 niin ymmärtää kumpi väsyttää enemmän. Riippuu tietty töistä mutta kyllä yks mun työpäivä vastaa mun kokemalta rasittavuudeltaan jotain 150-200% meidän talouden koko vuorokauden kotitöistä. T. Lääkäri ja kotonakin muutaman vuoden viettänyt (jep, saa arvata kumpaa mieluummin tekisin...)
Vierailija kirjoitti:
Aloitus provo mutta jotkut vääntää näistä kotitöistä tosissaan. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota 50-50 ajatusta jos toinen on töissä ja toinen kotona. Ei tarvitse kuin verrata oloa vapaapäivänä klo 17 ja työpäivän jälkeen klo 17 niin ymmärtää kumpi väsyttää enemmän. Riippuu tietty töistä mutta kyllä yks mun työpäivä vastaa mun kokemalta rasittavuudeltaan jotain 150-200% meidän talouden koko vuorokauden kotitöistä. T. Lääkäri ja kotonakin muutaman vuoden viettänyt (jep, saa arvata kumpaa mieluummin tekisin...)
Mikset sitten jää kotiin? Hiukan on sullakin tainnu ne kotivuodet saada kultareunusta...
Meillä ei ole minkäänlaisia väittelyitä kotitöistä vaimon kanssa.
Minä teen työt ja myöskin 100%:sti kotityöt. Aika simppeli työnjako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. n 33
Just noin mäkin ajattelen, että miehen pitää tehdä puolet kotitöistä vaikka olis työpäivä takana!
ap
Selvennys: mä en ole tehnyt tänään lainkaan kotitöitä, olen tehnyt ylitöitä. Mies on tehnyt kaikki kotityöt tänään. Näin meillä toimii tämä yhteinen Perhe Oy. Ei kai kukaan helkkari soikoon huvikseen siellä töissä hengaa?
nainen 33
Jos olisin mies saisit kengän kuvan perseeseen. Itsekäs laiska paska ämmä