Harrastatteko google matkailua?
Tänään kävin ensimmäisen kerran New Yorkissa,varmasti tunnin kiertelin katuja ja katselin näyteikkunoita ym.
Oli ihan mielenkiintoista vaikka käytin vain iPhone 4 puhelinta,kunnon läppärillä varmasti paljon viihdyttävämpää.
Kommentit (6)
Joo,toi Google Earth on kyllä hieno juttu,pääsee ilmaiseksi kiertämään maapalloa..:)Olen itse käynyt tsekkaamassa suurkaupunkien lisäksi Malediivit,Mauritiuksen,Bora Boran...Matkakuume iskee...
Joo kyllä joskus, se on kivaa. Amerikan puolella hortoilin New Orleansissa. Mitä pelottavamman näköinen kortteli sitä mahtavampaa.
Kyllä ja joka mantereella missä se on mahdollista niin oon käynyt. Harmikseni Venäjälle ei ole paljon näitä googlematkoja mahdollista käydä. Shotsin alueella kävin mutta aika pieni otos oli.
Seuraava paikka vois olla vaikka Florida,kuinka lähelle meren rantaa mahtaa päästä.ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja joka mantereella missä se on mahdollista niin oon käynyt. Harmikseni Venäjälle ei ole paljon näitä googlematkoja mahdollista käydä. Shotsin alueella kävin mutta aika pieni otos oli.
Eikö ainakin Pietari ole melko hyvin kartalla,ainakin itse olen siellä käynyt.
Vain ennakkomatkailua tai joskus, jos haluan zoomailla esim. uutisten tapahtumapaikkoja. Todella mielenkiintoista!