Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostavan miehen pyytäminen treffeille?

Vierailija
19.01.2016 |

Netin kautta olen "tutstunut" itseäni muutaman vuoden nuorempaan mieheen. Kuvat on vaihdettu ja jonkun verran viestitelty. Itse ainakin olen vain kovin laiska viestittelemään pitkiä aikoja tapaamatta ihmistä, joten mietinkin että pitäisikö itse tarttua härkää sarvista ja ehdottaa tapaamista...?

Mies vaikutti ainakin aluksi hirmu kiinnostuneelta minusta ja tykkäsi kuulemma ulkonäöstäni ja kertoi olevansa kiinnostunut. Laittoi kivasti flirttailevia viestejä.
Nyt vaan ollut taukoa viestittelyssä ja rupeaa vaan pikkuhiljaa ainakin oma mielenkiinto lopahtamaan.. Niitä syitä en kiitos nyt halua vatvoa miksi meidän yhteydenpito vähentynyt, (kun niitä voi olla sen sata tai sitten ei vaan tarpeeksi kiinnosta), vaan se että tuntuu että jos ei kohta jompi kumpi tee jotain niin itse ainakin menetän mielenkiintoni kokonaan.

Vai onko se vaan niin että mies on se jonka pitää sitä tapaamista ehdottaa ja parempi naisen antaa olla jos ei kutsua kuulu? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainenkin voi ehdottaa tapaamista, mutta jos mies ei jostain syystä olekaan halukas treffeille, niin älä ota sitä loukkauksena sinua vastaan.

Vierailija
2/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei tulisi mieleenkään lähteä treffeille naisen kanssa, joka vielä 2016 miettii voiko nainen pyytää miestä treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun pyydät. Jos tulee pakin niin eipähän tule kasvotusten, se on aina tuskallisempaa. 

Vierailija
4/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nainen voi pyytää treffeille. Jahkailemalla voi olla kohta liian myöhäistä - voi tulla lasiseinä väliin, kun kumpikin olettaa ettei toinen ole kiinnostunut. Jos tulee pakit niin tulee, parempi varmaankin katsoa kortit kuin murehtia epävarmuudessa?

Nimim. treffeille pyydetty mies

Vierailija
5/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ei tulisi mieleenkään lähteä treffeille naisen kanssa, joka vielä 2016 miettii voiko nainen pyytää miestä treffeille.

Okei :D Mutta tämä mies ei tiedä, että asia on harkinnassa ;) Joten huoli pois :)

Vierailija
6/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei :D Mutta tämä mies ei tiedä, että asia on harkinnassa ;) Joten huoli pois :)

Tuskinpa kyseessä on ainoa asenteesi joka on suoraan 50-luvulta peräisin. Ehkä se on miehelle tullut jo selväksi ja siksi välit ovat viilenneet.

Vierailija
7/7 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kyseessä on ainoa asenteesi joka on suoraan 50-luvulta peräisin. Ehkä se on miehelle tullut jo selväksi ja siksi välit ovat viilenneet.

Onhan ne 50-luvulta, kun Ap eli silloin nuoruutensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä