Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkat synnytyksen jälkeen

Vierailija
19.01.2016 |

Kuinka pian synnytyksestä teillä on alkanut menkat? Millaset ne on olleet (runsaat, normaalit, niukat..)? Oliko tavallinen synnytys vai sektio?

Mulla takana sektio, ja ekan kerran noin 6viikkoo synnytyksestä alko tulee kunnon veriklimppejä, luulin aluks että alkaa menkat mutta tuli TODELLA runsaita hyytymiä ja veri oli tummaa, ei missään vaiheessa juoksevaa, normaalia menkkaverta.. No sitä kesti 1,5päivää ja se siitä. Nyt synnytyksestä 10viikkoa ja taas alkoi "menkat". Pelkkää tummaa tahmeaa verta eilisestä lähtien, tänään myös hyytymiä. Vauva täysimetyksellä n. 3-4h välein, myös öisin. Pitäiskö huolestua? En päässyt tänään soittamaan lääkäriin koska Soneralla liittymät ei toimi...........

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mun mielestä menkoilta kuulosta, soittaisin lääkärille.

Mulla on menkat palanneet pian, kummallakin kerralla kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen. Alatiesynnytys ja vauvat täysimetettyjä. Ekat menkat oli niukat, tokat normaalit ja säännöllisesti tulivat heti.

Vierailija
2/4 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni takana kolme alatiesynnytystä. Menkat ovat alkaneet noin 6-8 viikkoa synnytyksestä. Ovat aina olleet todella runsaat. Siteen sai käydä vaihtamassa tunnin välein ja rehellisesti sanottuna, en uskaltanut istua edes sohvalle ilman suojaa (esim. pyyhettä) koska vuoto oli niin runsasta. Tuota pahinta vuotoa kesti ehkä kolme neljä päivää ja sen jälkeen vuoto niukkeni. Kuukautiset kestivät suunnilleen sen viikon verran.

Vierailija
4/4 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sektio ja jälkivuoto kesti 13 viikkoa ja sit oli pari viikkoa taukoa ja alko menkat jotka oli normaalit. Mulla ei imetys onnistunut.