Miestyökaverin käytös
Eilen miespuolinen työkaverini käveli takanani ja otti pari juoksuaskelta ja halasi takaapäin. Onko normaalia? Mutta kumminkin hän on joka työpäivä ollut minulle erityisen mukava tai "vihjaillut" jotain tuhmaa. Hän on kumminkin varattu. Onkohän tässä muuta takana? Halaa n.kerran päivässä..
Kommentit (31)
Olen nähnyt monta työpaikkaromanssia sivusta. Minä nyt sanoisin, että älä syö kuormasta, koska hankaluuksiin todennäköisemmin joudut. Sanoisin ukolle, että lopetetaan tämä liian tuttavallinen käytös ja pysytään asialinjalla.
Aloittaja, ei se vaihda vaimoaan sinuun, kunhan pitää "vähän hauskaa" kustannuksellasi...Olet niin helppo. Ja tämä ei ollut kehumista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit tänne vaan kerjäämään vahvistusta siitä että mies on ihastunut. Ällöttävää että suunnittelet varatun miehen kanssa jotain yhteistä tulevaisuutta. Horo...
Nohnoh Horo; enkai minä tunteilleni mitään voi. Ja jos olen parempi kun tämän miehen nykyinen, miksi hän ei vaihtaisi? Älä sinä tule minua tänne haukkumaan. :-)
Nyt menit pari askelta liian nopeaan ollaksesi uskottava.
Hankkikaa paremmat rölli-taidot.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monta työpaikkaromanssia sivusta. Minä nyt sanoisin, että älä syö kuormasta, koska hankaluuksiin todennäköisemmin joudut. Sanoisin ukolle, että lopetetaan tämä liian tuttavallinen käytös ja pysytään asialinjalla.
Itsehän olen kokenut useammankin työpaikkaromanssin, myös varattujen kanssa. Osan kanssa vain tunteen paloa, osan kanssa lakanoiden laulatusta. Ja pysyn vastedeskin aisalinjalla :D
t: m35
Minulla sama juttu, olen yh ja mies varattu. Ajattelin, että hän on vaan sellanen herkkä ja ystävällinen (että tykkää halailla). No...lopputuloksena kysyi saako koskettaa rintojani...että silleen. Silloin sanoin napakasti, että ei käy. Tunnen vielä vaimonkin...huh...enkä todellakaan ala varattujen kanssa säätämään mitään.
Seksiä vaan haluaa! Ei varatut yleensä jätä vaimojaan. Onko miehellä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit tänne vaan kerjäämään vahvistusta siitä että mies on ihastunut. Ällöttävää että suunnittelet varatun miehen kanssa jotain yhteistä tulevaisuutta. Horo...
Nohnoh Horo; enkai minä tunteilleni mitään voi. Ja jos olen parempi kun tämän miehen nykyinen, miksi hän ei vaihtaisi? Älä sinä tule minua tänne haukkumaan. :-)
Nyt menit pari askelta liian nopeaan ollaksesi uskottava.
Hankkikaa paremmat rölli-taidot.
Arja-Pirkko kävi antamassa alapeukun :D
Vituttaako kun paljastit itsesi jo sivulla 2?
Jos mies haluaisi vakavaa suhdetta, käytös olisi erilaista. Vihjaileminen ja koskettelu on seksin vonkaamista.
Usva kirjoitti:
Aloittaja, ei se vaihda vaimoaan sinuun, kunhan pitää "vähän hauskaa" kustannuksellasi...Olet niin helppo. Ja tämä ei ollut kehumista...
Liian helppo? En ole mitään vastakaikua antanut. Faktat tiskiin. Älä tule jauhamaan tuollaista paskaa kun et tiedä mistään. :)
Aivan selvää häirintää joka kohta pahenee. Ilmoitat että saa luvan lopettaa ja jos ei usko niin ilmoitus pomolle. Nollatoleranssi.