Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menettänyt uskoni miehiin :(

Vierailija
18.01.2016 |

Minulla ei ole takana mitään kovin kamalia eroja eikä ole kenenkään kanssa yhteisiä lapsia. On alkanut vain tuntua niin vaikealta luottaa miehiin. Jokapuolella saa kuulla pettämistarinoita, miespuoliset ystävät puhuvat keskenään leveillen panoillaan ja niin moni katoaa kuin tuhka tuuleen heti kun suhteessa tulee jokin pieni vaikeus.

Olen vasta nuori nainen ja haluaisin nauttia elämästä. Ihmissuhteet ja seksi ovat tärkeitä mutta tavoitteena olisi löytää joku ihana kenen kanssa olla loppu elämä. Haluaisin uskoa että näin voi olla...mutta nykyään tuntuu ettei rakkautta ole olemassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun olin treffeillä mies tuli melkein 1h sovittua aikaa myöhemmin. Kysyi olinko vihainen ja sanoin että vähän harmittaa että lupauksia ei pidetä. Mies vastasi että asia ratkeaa sillä ettei jatkossa lupaa minulle enää mitään...ei ymmärtänyt edes miksen halunnut jatkaa tapailua. AP

Eikai kukaan järkevä odota tuntia.

Vierailija
22/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naiset nuorena ja tyhmänä panee jännämiehet läpi ja yrittää vakiintua niiden kanssa ja sitte kun se ei onnistu, niin yleistetään kaikki miehet sioiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin naiset nuorena ja tyhmänä panee jännämiehet läpi ja yrittää vakiintua niiden kanssa ja sitte kun se ei onnistu, niin yleistetään kaikki miehet sioiksi.

Niinpä, jos Ranella on viisikymmentä entistä tyttöystävää, näyttää aika huonolta, että Ranella olisi aikeena vakiintua.

Vierailija
24/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, jos Ranella on viisikymmentä entistä tyttöystävää, näyttää aika huonolta, että Ranella olisi aikeena vakiintua.

Mutta Rane on varmasti hyvä mies, kun on jo kelvannut viidellekymmenelle naiselle.

Vierailija
25/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä löytyy kunnollisia miehiä jotka eivät ikinä pettäisi, mutta he eivät kelpaa naisille :(

Eivät ole tarpeeksi miehekkäitä jne.

Ne pettäjämiehet ovat niitä lihaskimppuja jotka tietävät saavansa kenet tahansa naisen. Näin se maailma toimii.

Vierailija
26/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis odotin kotonani, josta mies tuli minua hakemaan. Mutta olet oikeassa että ei olisi edes pitänyt avata ovea. AP

Vierailija
27/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun olin treffeillä mies tuli melkein 1h sovittua aikaa myöhemmin. Kysyi olinko vihainen ja sanoin että vähän harmittaa että lupauksia ei pidetä. Mies vastasi että asia ratkeaa sillä ettei jatkossa lupaa minulle enää mitään...ei ymmärtänyt edes miksen halunnut jatkaa tapailua. AP

Eikai kukaan järkevä odota tuntia.

Edellinen siis vastauksena tähän :) AP