Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36-vuotias mies ja en osaa keittää kahvia

Vierailija
18.01.2016 |

Sain työpaikan jonka sosiaaliseen kanssakäymiseen liittyy, että ekana töihin tullut laittaa kahvin tippumaan. Kollegani ovat kaikki tosi mukavia js ystävällisiä naisia, mutta em silti kehtaa tunnustaa etten tätä osaa tehdä, pitävät minua varmaan idioottina kaikessa sen jälkeen.

Osaisiko joku auttaa, siellä on sellainen musta moccamaster. Mitä pitää laittaa miten paljon ja minne, olen hukassa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juotko siis itse kahvia?

En mutta sitä tarjottiin ja en kehdannut kieltäytyä eli luulevat varmaan että juon.

Nyt tänään tunnustat, että olet teenjuoja ja että se töissäjuomasi oli eka maistamasi kupillinen, kun et kehdannut kieltäytyä tarjotusta. Muut pitävät sua sen jälkeen herttaisena nuorena miehenä ja hirmu kohteliaana. Ei siis haittaa mitään. Parempi tunnustaa heti näin, nyt se menee sellaisena hauskana vitsinä uudesta työntekijästä ja susta tulee niille työpaikan naisille varmaan jonkinlainen herttainen maskotti. Eivät he ole siis vihaisia sulle.

Vierailija
22/22 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi osata? Kysyy 41v mies joka ei juo kahvia. Satunnaisia yövieraita varten kaapista löytyy pressopannu ja kahvipaketti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi