Lähes kaikki TV-meteorologit ovat nykyään tosi kuumia ö_Ö
Meinaan vaan, että hirveätä ulkonäkörasismia telkkariyhtiöillä. Nykyään jopa Yle on sortunut samaan. MTV3 on harrastanut tätä ulkonäkörasismia jo iät ja ajat. Eli jos opiskelet yliopistossa meteorologiaa, et pääse telkkariin meteorologiksi, ellet ole hyvännäköinen. Pitää olla nuori ja mielellään vaalea, siniset silmät. Tai sitten tumma adonis.Ennen oli toisin. Kaipaan vanhoja, jyviä aikoja nykyisen ulkonäkokeskeisyyden sijaan. Mielipiteitä?
Kommentit (35)
top kolme kuumimmat: 3. Kerttu Kotakorpi 2.Ilona Láng 1.Anniina Törmänen. Anniina on aivan super kaunis <3
Aleksi Jokela on syy, miksi Päivän sään joskus katson. Ah, niin ihana <3
Olisi kivaa olla tv-meteorologi, mutta pelottaa jo nyt että entä jos tuo on ns. katoava ammatti ja kohta tv-meteorologeja ei olekaan kun ihmiset näkee sään kännykästä ja netistä, tms. Ei pääsekään telkkariin esiintymään vaan joutuu olemaan meteorologina muissa hommissa :(
Täh? Mun mielestä noi on ihan taviksia. Nättejä, mutta taviksia. Kaukana ollaan vielä jenkkilän weather girl-meiningistä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mun mielestä noi on ihan taviksia. Nättejä, mutta taviksia. Kaukana ollaan vielä jenkkilän weather girl-meiningistä.
Tarkoitan nyt lähinnä näitä miespuolisia meteorologeja.
Ap
Kaunein meteorologi on Accuweatherin naismeteorologi Stef Davis.
http://4.bp.blogspot.com/--Da-bOhdL-E/VSiGOQ9oeTI/AAAAAAAAIAM/79fEx4nam…
Ylen Joonas Koskela on supersöpö.<3
Elina Lopperi on niiin hellyttävä!
Kerttu Kotakorpi ja Liisa Rintaniemi on parhaimmat!
Miten kukaan ei maininnut YLEn Toni Hellistä? Sehän on todella hyvännäköinen millä mittapuulla tahansa.
Mutta Ylen Anne Borgström on se kaikkein kuumista kuumin, kaunein, karismaattisin ja ihanin! <3 T. Fani
Kerttu on seksikkäin pyöreine muotoineen,erityisesti lantio ja muhkeahko peräpää miellyttää aina silmää.
Kertussa olisi naista sylintäydeltä, ja ässä sihahtaa kuin nahkaruoska!
Vierailija kirjoitti:
Kerttu on seksikkäin pyöreine muotoineen,erityisesti lantio ja muhkeahko peräpää miellyttää aina silmää.
Kerttu on toki kaunis ja seksikäs mutta joudun siitä huolimatta vaihtamaan kanavaa koska hän sekoaa lähes jokaisessa lauseessa: elikkä minulle on todella törkeää että mitä esiintyjä sanoo. Olen jo pitkään ihmetellyt että miksi ( YLE ) ei puutu millääntavoin Kertun liian nopeaan puhetyyliin.????????????
Kertulla on karvaiset kainalot, kerran unohti sheivata.
Pekka Pouta on paras, Pekassa on charmi ja äly. Aina odotan, mitä jännää hän lausuu. Pekka!
Mitä? EIkö Juha Föhr ollut makuusi?