Erinomainen kirjoitus Venla Savikujalta
http://venlasavikuja.fi/2015/10/22/arsyttavan-tyytyvainen-ja-itserakas/
Erittäin fiksu nainen kyseessä, arvostan! Lukekaa ihmeessä, vaikea ymmärtää tätä valtavaa vihaa ko. naista kohtaan, mutta luusereita on kaikensorttista jotka etsivät kanavia vihalleen...
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Fitness-bloggari kehottaa ihmisiä rakastamaan kehojaan sellaisina kuin ovat...
Voisin sanoa tähän jotain, mutta antaa olla.
huhhuh mikä vitun idari kateellinen läski pelle haistappas paska
parempi todella ettet sano mitään ku paistaa kilo metrien päähän toi tyhmyys ja pääkopan tyhjyys
En tunne ko. naista, enkä seuraa blogeja, mutta aika pelottava on tuon bloggaria haukkuneen kommentoijan maailmankuva, jossa ei saisi olla armollinen itselleen eikä positiivinen. Huh huh.
Minunkin mielestäni hyvä kirjoitus. En ymmärrä miksi fitness ja itsensä rakastaminen sulkisivat toisensa pois. Joskus sulkevat mutta ei se ole mikään sääntö.
Venla Savikuja on vähän niinkuin alapääkarvoitus
Ainoastaan AV-mammoja kiinnostaa ja heitäkin päivä päivältä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen veganismin jälkeen lukenut sitä välillä, ne reseptit on hyviä mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sinun tunnetun blogisi nimi on? Paljonkos on lukioita teikäläisellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen veganismin jälkeen lukenut sitä välillä, ne reseptit on hyviä mun mielestä.
Mitäs vittua? AV-palstalla vastataan lievästi provosoivaan kommenttiin asiallisesti? Tämä nyt on ennenkuulumatonta.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestäni hyvä kirjoitus. En ymmärrä miksi fitness ja itsensä rakastaminen sulkisivat toisensa pois. Joskus sulkevat mutta ei se ole mikään sääntö.
Eivät tosiaan sulje.
Fitness-ihmiset tuppaavat rakastamaan itseään vähän liiankin kanssa, ainakin nämä bloggaavat yksilöt.
Erittäin fiksu nainen? Onko tuo koskaan kirjoittanut mistään muusta kuin ulkonäköön, treeniin ja ruokavalioon liittyvistä asioista? Näistä aiheista lätiseminenkö tekee ihmisestä fiksun naisten mielestä? Voi elämä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sinun tunnetun blogisi nimi on? Paljonkos on lukioita teikäläisellä?
No montakos lukiota itseltäsi löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Erittäin fiksu nainen? Onko tuo koskaan kirjoittanut mistään muusta kuin ulkonäköön, treeniin ja ruokavalioon liittyvistä asioista? Näistä aiheista lätiseminenkö tekee ihmisestä fiksun naisten mielestä? Voi elämä...
Ulkonäkö - tärkeää
Treeni - tärkeää
Ruokavalio - tärkeää
Tärkeistä asioista kirjoittaa
Itsensä rakastaminen sellaisena kuin on - tärkeää
Hitto ku tuo Venla on niin kuuma. Aivan mielettömän näköinen nainen. <3
T: Mies 28
Onko tuo siis näyttelijä vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo siis näyttelijä vai mikä?
Ennen kaikkea nainen.
Nainen.
Hyväkuntoinen, hyväkroppainen nainen.
Alkavat olla harvinaisuuksia täällä läskien Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
No mistä sitten pitäisi lätistä? Ns. "tärkeistä asioista" lätisijät on aina jonkun mielestä liian suvakkeja, liian persuja, liian femakkoja, liian lassukoita jne. joten tuskin tulisi bloggaajalle kiitosta niilläkään aiheilla.
Tyypillinen yhden asian trendiblogaaja, fitness is love, fitness is life. Pakkomielteeseen asti ja yli.
Fitness-bloggari kehottaa ihmisiä rakastamaan kehojaan sellaisina kuin ovat...
Voisin sanoa tähän jotain, mutta antaa olla.