Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen menee kerta toisensa jälkeen aina naimisiin

Vierailija
28.06.2008 |

melko pian uuden kumppanin kanssa? Olen kerran eronnut ja nyt seurustellut jo pian 9 vuotta ja vielä ei ole sellaista oloa et menisin papin eteen taas valoja vannomaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan sillä oli sukunimenä edellisen ja silloisen miestensä sukunimet väliviivalla...

Vierailija
2/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä joku joka ei osaa itse elättää itseään ja haluaa siksi turvata selustansa puolison rahoilla, en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..yks tuttu meni just kolmannen kerran naimisiin, aattelin vaan että kuinkahan siinä papin edessä pitää pokka kun kysytään että "tahdotko sinä jumalan ja tämän seurakunnan edessä jne...kunnes kuolema teidät erottaa" , kun sitähän on jo kaks kertaa aikasemminkin luvannut ...kunnes kuolema erottaa :-)

Vierailija
4/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luvata. T.ap

Vierailija
5/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. henkilökohtaisena sukunimenä?? Olen luullut, että toimii vain tyttönimen kanssa!

Vierailija
6/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luvata. T.ap

Vierailija
7/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen, joka uskoo siihen rakkauteen. Tai sitten sellainen, joka ymmärtää avioliiton juridiset merkitykset. Itse ainakin voisin kuvitella meneväni iänkaikkisen poikakaverini kanssa naimisiin ihan vain sen vuoksi, että tietyt juridiset piirteet olisi niin toteutettavissa.

Niin ja kyllä tuollainen yhdistelmänimi onnistuu, minulla on myös.

Vierailija
8/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdysnimeen voi laittaa sen sukunimen joka naisella viimeksi oli naimattomana ollessaan. jos on pitanyt ex miehen nimen eron jalkeenkin niin se kay.

Vierailija
9/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuin tuo "kuolema erottaa"...

Vai muistanko väärin?

Vierailija
10/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi vaihtoehtoa. Itse menin ekalla kerralla ilman kuolemaa ja tokalla kerralla kuoleman kanssa. Omat lupaukseni olen pitänyt, mut minkäs sille voi, jos toinen ei pidä... Itse olen ollut molemmissa häissäni ja avioliitoissani ihan yhtä vakavalla mielellä. Se tietty kertoo jotain, jos en osaa valita oikeanmoisia miehiä...

Vierailija
11/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka menevät naimisiin melkeinpä hetken mielijohteesta ja jos miehessä ilmeneekin sitten jotain vikaa (kenessäpä ei) niin ei kun ero! Äitini eronnut jo kolmesti, eikä kertaakaan ole hänessä ollut mitään vikaa vaan koko naimisiinmenokin on ollut ihan muiden ihmisten syytä kokonaan. Ja äitini siis ihan vilpittömästi itsekin näin uskoo, eikä vaan sano.