Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kirppislöytösi?ev

Vierailija
14.02.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin olen tehnyt tosi hyviä löytöjä!

Nettikirpparilta kaunis jatkettava sänky 25e

Uudenveroinen vieläkin Ikeassa myynnissä oleva lastenkirjahylly 25e

Hyviä lastenvaatteita

Vaatteita itselleni

Leluja

Kirjoja

jne.

Samoin olen myynyt vaatteita ja tavaroita!

Vierailija
2/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parilla eurolla, kestää hetken että löytää merkit, yleensä ilmeisesti perittyjä. Hopea ei raaka aineena ole kallista, eli eihän siitä paljoa saa myydessä romuhopeaksi, mutta pidän hopeaesineistä, ja kiiltävänä ovat kauniita, käytän jatkuvasti kattauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin malliston jalkalamppu, olikohan 30¿.

Vierailija
4/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevaa, tummaa puuta. Keskellä tukevia hyllyjä, joihin mahtuu kahteen riviin kirjoja jokaiselle, sivuilla lyijylasiset kirjakaapit. Sopii muihin huonekaluihimme, siihen mahtuu ihanan paljon kirjoja, eikä ollut kallis.

Vierailija
5/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuletakki itselle 5 mk, olen käyttänyt tätä takkia jo 10 vuotta kotivaatteena.

Vierailija
6/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kuin uusi, hinta 3e (uutena n.57e). Paljon olen muitakin hyviä löytöjä tehnyt, mutta toi selkeesti paras!

Vierailija
7/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras taisi olla hiljattain: Tyttöjen ulkoilupuku 50 centtiä. Upouusi, vissiin pari kertaa pidetty, housuihin oli tullut maalitahra, jonka sai peitettyä koristepaikalla.

(Hyväkuntoisia lastenvaatteita on löytynyt paljon yllättävän halvalla. Sen olen huomannut, että täällä pääkaupunkiseudulla on kirppiksillä monesti hyväkuntoisempaa vaatetta kuin maakunnissa. )

Kävelynopettelutuoli 5 euroa. Oli hyvä (matka)syöttötuoli.

Kukkapylväs samoin 5 euroa, tarpeeseen.

Tyhjä 200 litran akvaario 26 euroa. Sauma vuoti, vedin uudet silikonit. Ei tullut hirveesti hintaa muutenkaan, kun osa tavaroista löytyi vanhastaan. Muutama juttu, kuten pumppu ja kasvit piti ostaa.

Mutta kaikista parhaat löydöt olen tehnyt roskiksista! Sieltä olen löytänyt matkarattaat ja kuomurattaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan