Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies edes rakastaa?

Vierailija
17.01.2016 |

Onko se samaa rakkautta, kuin mitä nainen tuntee lapsiaan ja/tai miestään kohtaan? Vaiko vain kiintymystä ja suojelunhalua? Mietin tätä tänään ja jotenkin tuntuu ettei se miesten tuntema rakkaus ole niin syvää, tämä lähipiiriä katsomalla ja omia suhteita. Jos se miehen tunne sitten onkin rakkautta, niin onko se suurinta miestä itseään kohtaan?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se samaa rakkautta, kuin mitä nainen tuntee lapsiaan ja/tai miestään kohtaan? Vaiko vain kiintymystä ja suojelunhalua? Mietin tätä tänään ja jotenkin tuntuu ettei se miesten tuntema rakkaus ole niin syvää, tämä lähipiiriä katsomalla ja omia suhteita. Jos se miehen tunne sitten onkin rakkautta, niin onko se suurinta miestä itseään kohtaan?

Viesti ei kovin suurta rakkautta miehiä kohtaan ilmaise. Aika monikin mies kykenisi parempaan naisten suhteen.

Vierailija
22/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://postimg.org/image/dqh6f5wuh/

Tuossa se nainen rakkausmekanismi lyhykäisyydessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa vain seksiä ja panna monia naisia. Ja näiden naisten tulee olla kauniita, hoikkia ja isotissisiä. Eli ei, miehet eivät kykene rakastamaan.

Tämäkin vielä. Miehet selittelevät pakonomaista halua pettää ja nussia muita sillä, että biologia vaatii heittämään siementä. Jos näin on, niin mies ei voi rakastaa. Miehen biologia estää rakkauden tuntemisen. Ehkä lapsiaan mieskin voi rakastaa, muttei naista.

Vierailija
24/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava biisi ja kertoo totuuden.

Vierailija
25/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa kuinka jotkut naiset luulevat tietävänsä paremmin minun omat tunteet kuin minä itse. Onko tuolle teidän patologiselle miesvihalle olemassa joku nimikin? 

Vierailija
26/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taloudellista tukea tarvitse, tienaan tarpeeksi elääkseni just niin kivaa elämää kuin haluan. En siis tarvitse miestäkään, niinkö? Mutta kun tarvitsen, minä haluan rakastaa, haluan rakkautta, kumppanuutta, läheisyyttä, sen oman sielunkumppanin. Ei se ehkä tule tapahtumaan, joka päivä saa lukea millaisia miehet ovat ja olen alkanut kääntyä ajatukseen, ettei tasapainoista ja tasa-arvoista suhdetta ole olemassakaan.

En tiedä osaako mies rakastaa, haluan kyllä uskoa niin.

Vierailija
27/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "naiset haluaa vain rahaa" puheet ovat osittain totta, mutta tosiaan vain osittain! Nimittäin onhan tällainen oma naisjoukkonsa, joka kaipaa rahaa, kun eivät sitä ilmeisesti itse osaa tehdä. Keskituloisen miehen rahoilla laitetaan silikonit ja taas voi tähdätä rikkaampaa kohti. Mutta ei tämä mikään naisten tavallinen tapa toimia ole. Ainakaan, ETENKÄÄN, Suomessa.

Vierailija
28/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en taloudellista tukea tarvitse, tienaan tarpeeksi elääkseni just niin kivaa elämää kuin haluan. En siis tarvitse miestäkään, niinkö? Mutta kun tarvitsen, minä haluan rakastaa, haluan rakkautta, kumppanuutta, läheisyyttä, sen oman sielunkumppanin.

Todennäköises vaadit silti ahneuksissasi mieheltä työssäkäyntiä, vaikka tässä julistatkin niin haluavasi rakastaa.

Vierailija
29/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "naiset haluaa vain rahaa" puheet ovat osittain totta, mutta tosiaan vain osittain! Nimittäin onhan tällainen oma naisjoukkonsa, joka kaipaa rahaa, kun eivät sitä ilmeisesti itse osaa tehdä. Keskituloisen miehen rahoilla laitetaan silikonit ja taas voi tähdätä rikkaampaa kohti. Mutta ei tämä mikään naisten tavallinen tapa toimia ole. Ainakaan, ETENKÄÄN, Suomessa.

Suurin osa naisista vaatii, että mies käy töissä. Toisin sanoen suurimmalle osalle naisista raha on tärkeintä miehessä ja mies ei kelpaa jos sitä ei ole tarpeeksi.

Vierailija
30/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt miehenä osaako nainen rakastaa, varsinkin tätä foorumia lukiessa ajatus käy mielessä aika usein. Ymmärrän toki, että täällä pyörii kaikista hulluimmat naiset, joten enpä viitsi kaikkia naisia tämän foorumin takia tuomita.

Vierailija
31/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja rakkauden mitattavuus? Kai senkin joku voi luulla olevan mitattavissa.

Minä rakasta 110 kg:n veroisesti vaimoani, mutta hän vain 52 kg:n verran. Mutta olen kyllä tyytyväinen, että näin päin...

Ihmettelin kanssa, millä mittarilla rakkaus mitataan ja mikä sen yksikkö on. Ja kuka voi kenestäkään toisesta tietää, miten kovaa se rakkaus rinnassa muljahtelee. Hyvä kun tietää itsensä. 

The one and only true measure of love, is sacrifice.

Vierailija
32/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en taloudellista tukea tarvitse, tienaan tarpeeksi elääkseni just niin kivaa elämää kuin haluan. En siis tarvitse miestäkään, niinkö? Mutta kun tarvitsen, minä haluan rakastaa, haluan rakkautta, kumppanuutta, läheisyyttä, sen oman sielunkumppanin.

Todennäköises vaadit silti ahneuksissasi mieheltä työssäkäyntiä, vaikka tässä julistatkin niin haluavasi rakastaa.

No en vaadi. Ei olisi este rakastua työttömään. Tässä työllisyystilanteessa varsinkaan. Haluan oikeasti vain aitoa rakkautta. Joka näkyy teoissakin. Esimerkiksi täällä AV:lla ollut väsyneen naisen kirjoitus, en halua sellaista miestä joka haluaa sysätä kaiken vastuun minulle, tunteistani tai väsymyksestäni piittaamatta.

Vierailija
33/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en vaadi. Ei olisi este rakastua työttömään. Tässä työllisyystilanteessa varsinkaan. Haluan oikeasti vain aitoa rakkautta. Joka näkyy teoissakin. Esimerkiksi täällä AV:lla ollut väsyneen naisen kirjoitus, en halua sellaista miestä joka haluaa sysätä kaiken vastuun minulle, tunteistani tai väsymyksestäni piittaamatta.

No sitten tuon "haluan rakastaa" voi uskoakin, jos et et tosiaankin aseta miehelle lainkaan työssäkäyntiin liittyviä vaatimuksia tai muitakaan sellaisia vaatimuksia, joista saat taloudellista hyötyä.

Vierailija
34/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta kuka haluaa rakastaa sisimmissään ilkeitä naisia?

Terveisin Naispelko22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän