Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein 18-vuotiaan tyttäreni ostamat kondomit.

Vierailija
17.01.2016 |

Tyttö siis asuu vielä kotona ja on alkanut muutama kuukausi sitten seurustelemaan ensimmäistä kertaa. Meillähän ei pennut seksiä harrasta. Sitten kun hän muuttaa omilleen, tehkööt mitä haluaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi osti mulle kondomeja kun rupesin seurustelemaan. No, ihan kiva. Niille tuli käyttöä sitten vuoden seurustelun jälkeen:D

Voit viedä kaikki tytön kortsut, se vaan oppii piilottamaan ne paremmin.

Vierailija
22/26 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö siis asuu vielä kotona ja on alkanut muutama kuukausi sitten seurustelemaan ensimmäistä kertaa. Meillähän ei pennut seksiä harrasta. Sitten kun hän muuttaa omilleen, tehkööt mitä haluaa.

Aivan naurettavaa TÄYSI-ikäiseltä viedä kondomit pois. Huumeet ymmärtäisin tai alkoholin, mutta kondomit... kuulostaa erittäin vastuuntuntoiselta nuorelta kun huolehtii ehkäisystä. Ihanko tosissasi luulet että tuolla tempulla saisit estettyä seksin harrastamisen, tuossa iässä ja vastarakastuneena hormoonit hyrrää kuin kiimaisilla pupuilla. Tästä lähtien piilottaa vaan kondominsa paremmin eikä avaudu sinulle varmasti enää mistään mikä ehkä voisi saada sinut sekoamaan samalla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa vaan, kohta on ap:n omat kumit vedetty nuppineulalla täyteen reikiä. Se parhaiten nauraa...

Harrastaako ap muutenkin varastamista?

Vierailija
24/26 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä runkkaa sitten likasella kourallaan orkun tytölles ja venyttää vehkeet väljäksi hei haloo pahvi sun ois pitänyt kannustaa ja kehua kun pitää itsestään huolta

Vierailija
25/26 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatana, kohta se kulkee maha pystyssä ja se on sinun vikasi panokyylä!

Vierailija
26/26 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sille äpäröitsijälle. Joskus Kaisaniemenpuistossa joku ämmä ojensi mulle kondomia, katsoin mikä siinä oli ja sanoin ämmälle: hyi helvetti, enkä todellakaan ottanut jotain vitun kondomia siltä. Mä en tartte mitään vitun ehkäisyä joltain rupiselta ämmältä jossain puistossa. Nykyään on kuparikierukka, eikä sitäkään mulle ojennellut joku ämmä puistossa...

Niin että jos lapseni tuovat ehkäisyvälineitä tähän taloon, niin ne lentävät samantien silppuriin. Tehkööt sitten abortin, jos ei kykene pidättäytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän