easy dietillä tai nutrailemassa muita?
Onkos muita soppakuurilaisia?
Itsellä lyhyt kuuri meneillään, päättyy jo ensi keskiviikkona (luojan kiitos).
Pakko sanoa että kun itse noilla easy dietin valmisteilla mennyt nyt viikon, aloitin siis viime lauantana 12 pvn kuurin, niin alkaa tulla seinä vastaan soppahommissa.
Välillä ei vaan enää pysty syömään keittoa loppuun, ne on klimppisiä, jauhoisia ja vaan pahoja.
Olen siis täyspussitellut, lukuunottamatta viikonlopun iltaisia kuivalihoja ja tän aamuista kananmunaa. Meni ninittäin vatsa "vedelle" joten tuntui että pakko jotakin kiinteää nyt syödä. Viikossa pudonnut ed:llä 4.1 kg. Alku oli mielestäni helpompi kuin tämä keskivaihe ja sen jälkeinen elo. En ymmärrä miten kukaan pystyy näillä pelkillä pusseilla olemaan tätä paria viikkoa pidempään. Vatsa vedellä ja peräpää niin kipeä ja keitot kaameita.
Kesäksi on meininki pudottaa 16 kiloa, yht 5.9kg nyt lähtenyt. Kevensin siis jo ennen pussittelua.
Onkos muita pusseilla, miten teillä menee?
Vatsaongelmia? Oletteko miten päässeet mieliteoista yli?
Kommentit (23)
Sama itsellä, nimenomaan psyyke ja se alku johon on jo nyt päästy auttaa jatkamaan eteenpäin. Tää ei todellakaan ole tässä :)
Lähinnä vatsalaukkua nyt pienennetty jotta pääsee oikeasti alkamaan sen parempien ruokatapojen uudelleen opettelun. Varmaan joutuu vielä kiisauksiin kun nuo teinit niitä hiilareita vielä kovin tarvitsee. Ei voi kuitenkaan jättää kokonaan kauppaan. Mutta pitää muistaa että yksi repsahdus ei pilaa koko dieettiä. Se pitää vaan sit lopettaa siihen ja taas jatkaa dieetillä. Itse usein ajattelen nimittäin repsahduksen jälkeen että meni jo, mitä väliä, söin jo tuon nakkisämpylän joten tilataan pizzaa ja juodaan sit kaljaakin. Mut tää mun pitää ainakin itse nyt ylittää. Ettei tule tuota heitetään kaikki työ kaivoon yhden repsun takia hommaa. Yhden mokan kerrallaan korjaa vielä helposti, useampaa peräkkäistä enää ei. Eli pitää olla armollinen mut ei lepsahtaa.
Ap
Niin tuo vhh, ajattelin asettaa pv tavoitteeksi 50g hiilareita, karpanneena kuitenkin tiedän että se täyttyy aika nopsaan joten tuskin tuo ihan pitää. Enkä nyt tee mitään riisitomaatti sekametelikieltoja niiden hiilareiden takia, vaan ostan sitten parempaa täysjyvää tai protskumakaronia, tai syön sitä vaan vähemmän. Mutta mitään vehnäjuttuja ei, se on ehkä sellainen ainoa selkeä sääntö. En siis mene minkään tietyn ohjelman mukaan vaan niillä väleillä. Kokeilen sen mukaan miten painon lasku etenee.
Ap
Ai vhh, hmmm......