Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän mun pitäisi ajatella kaveristani.

Vierailija
14.02.2006 |

Tervehdys!

Mä jonkin aikaa sitten kirjotin kaveristani tänne ja yritin löytää sen viestin, mutta tuloksetta. Joten selitän lyhyesti mistä on kyse.

Mulla on kaveri joka on aina kauheen negatiivinen mua kohtaan. Mitä tahansa sanon tai teen niin sillä on jotain vastaan sanomista. En saa elää elämääni niin kun ite haluan vaan tuntuu että mun pitää elää niin kun hän haluaa.

Pohdein siinä viestissä että pitäisikö kirjottaa kaverille mailia ja kertoa miltä musta tuntuu. Vastauksia tuli laidasta laitaan mutta myös suositeltii että pistä vaan mailia. Tein niin, pistin pitkän mailin, mutta hänestä ei ole kuulunut. Tiedän että hän on lukenut sen mailin koska käy netissä päivittäin ja sillä on tapana lähettää ketjuviestejä ja olen saanut niitä häneltä. Mutta en vastausta kirjottamaani mailiin.

Aattelin että ehkä hän ei halua pitää yhteyttä muhun enää ollenkaa tai sitten se on alkanut miettimään kirjotuksiani eikä kehtaa vastata. Pidän ekaa vaihtoehto todennäköisempänä. Tänään yllätyin kun hän lähetti tekstiviestinä ystävänpäivä toivotuksen!! Olin tietty iloinen mutta jäin miettimään että mitäköhän sen päässä pyörii.

Toivoisin että meidän välit ei mene poikki koska ollaa joskus oltu hyviä kavereita plus meillä on samanikäiset lapset. Olisi sääli jos lasten ystävyys katkeisi meidän erimielisyyksien takia. Toivoisin vaan että kaverini parantaisi tapansa ja meidän ystävyys jatkuisi.

Mitä uskotte kaverini ajattelevan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi