Lapselle nimeksi Melika (?)
Kommentit (21)
Melike olisi kivempi, yleinen turkkilainen nimi. Onkohan Melikakin? Siitä tulee tahaton mielleyhtymä likaan.
Kiva, raikas, erikoinen :) Varmaan sellainen, johon tottuminen vaatii joiltain aikaa. Mutta tykkään silti! :)
Nuo keksimällä keksityt nimet suomalaisille lapsille ovat kamalia. Eri asia tietysti, jos kyseessä on turkkilainen lapsi.
Lähes kahvinsuodatin. Ajattele myös etymologiaa: Me+lika. Tulisi aiheuttamaan kiusaamista.
Miten olis Kameli? Tai Melitta, jos ootte miehenne kanssa suodatinkahvin ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo keksimällä keksityt nimet suomalaisille lapsille ovat kamalia. Eri asia tietysti, jos kyseessä on turkkilainen lapsi.
Mielenkiinnosta, miksi suomalaisille ei mielestäsi sovi tollaiset nimet? Samaa kastia on Minea, Milena yms. Minua ehkä vähän ärsyttää, että vain ulkomaalaistaustaisilla olisi oikeus "tietynlaisiin" nimiin.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteesi nimestä Melika?
Olisiko nätimpi vaikapa Melli? Vaikkapa Melli-Vadelma?
Tuo k nimessä on vähän hassu. Melica olisi paljon hienompi.
Kuka haluaa antaa lapselleen noin ruman nimen? Lika???
Melika, Tetahra ja Hepaska...
Vähän niinkuin Jes!! Sika!
Söpö! Antakaa ihmeessä, jos tykkäätte. Ei täältä kannata kysellä :)
Melika, ei osaa lausua R-kirjainta. Se tulee nimestä ensin mieleen. Kirjoitettuna näyttää kuin olisi kirjoitettu väärin.
Eli sukupuoli on jo selvillä? Lapsi syntynyt?
Meinaan jos se onkin poika..
Tulee mieleen elintarvike.
"Uusi, paakkuntumaton Melika-ruisjauho. Nyt kaupoissa."
Kuulostaa pölynimurilta. Electrolux Melika.
Kaunis nimi tuo Melika , itse pidän Melina nimestä kyseisen kauniin laulun mukaan (alla linkki)
Mulle tulee mieleen venäjän malinka - pikkuinen.
Mutta muuten kyllä aika kamala nimi. Melika... ei kiva.
Kamala.