Miten Eini voi näyttää noin hyvältä
Katsoin sattumalta tuon viisuohjelman ja ihmettelin vaan miten tuon Einin kroppa näyttää vieläkin noin timmiltä. Ei ole varmaan muuttunut viimeiseen 30 vuoteen. Kannattaisi varmaan laulamisen ohella tehdä myös jokin "hyvänolon" opaskirja ja taas tulisi rahaa lippaaseen.
Kommentit (65)
Kovin on yksimielistä porukkaa ja tässä vielä yksi...
On todella upean näköinen ja jotenkin jopa paremman näköinen nyt vanhemmiten. Sielukkuutta ja persoonallisuutta enemmän kasvoissa.
Olen itse samanikäinen ja ei voi puhua edes samassa lauseessa/samana päivänä/saman vuosisatana ;) En itsekään vietä mitenkään epätervettä elämää, mutta ne geenit kai sitten. Ja varmaan asenne. Aira Samulinin kaltainen ihmeolento.
Kattokaapa onko aiemmin historiassa 55-vuotiaat näyttäneet yhtä hyviltä kuon Eini? (Tai nykyäänkään? ) Nykyään ihannoidaan nuoruutta se on totta, mutta silloin kun ei ihannoitu, 55- v ihmiset oli jo täysiä mummoja ja pappoja.
Eikö täällä Einistä saa sanoa mitään negatiivista?
Kaikkien mielestä ei ihan oikeasti ole välttämättä kaunis. .Eläkää sen asian kanssa.
Isokokoinen (pitkä ja isoluinen) , suuri suu ja hampaat, sekä kookas nenä. Ei istu minun kauneusihanteeseen.
Ja onhan hän ikäisekseen hyvässä kunnossa, mutta kyllähän sen nyt näkee jo ihosta ja kaikesta ettei ole enää ihan parikymppinen.
Eikä tarvitsekaan. Mutta en kyllä ihan ymmärrä näitä jumaloivia kommentteja.
Näyttää kyllä ihan 55 vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Kovin on yksimielistä porukkaa ja tässä vielä yksi...
On todella upean näköinen ja jotenkin jopa paremman näköinen nyt vanhemmiten. Sielukkuutta ja persoonallisuutta enemmän kasvoissa.
Olen itse samanikäinen ja ei voi puhua edes samassa lauseessa/samana päivänä/saman vuosisatana ;) En itsekään vietä mitenkään epätervettä elämää, mutta ne geenit kai sitten. Ja varmaan asenne. Aira Samulinin kaltainen ihmeolento.
Aira Samulinin kaltainen IHMEOLENTO. No nyt on jo aika paksua. 😃
Aira muuten täytti just 89. .Miten musta tuntuu et se on jo parikymmentä vuotta täyttänyt 89.
Ja näyttää kyllä ihan ikäiseltään.
Miten rupsahtaneita te sitten olette?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien mielestä ei ihan oikeasti ole välttämättä kaunis. .Eläkää sen asian kanssa.
Isokokoinen (pitkä ja isoluinen) , suuri suu ja hampaat, sekä kookas nenä. Ei istu minun kauneusihanteeseen.
Ja onhan hän ikäisekseen hyvässä kunnossa, mutta kyllähän sen nyt näkee jo ihosta ja kaikesta ettei ole enää ihan parikymppinen.
Juuri nuo ominaisuudet tekevät Einistä upean vielä vanhempanakin. Pienet pallerot mummoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta ei se häntä rumenna vaan... En tuu koskaan ymmärtämään ihmisiä jotka ei voi olla hiljaa jos jotakuta toista kehutaan. Miksi häiriinnyt siitä että meistä hän on kaunis? Ulkonäön haukkuminen on tyylitöntä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi ymmärtää, että ihmiset näkevät hänet kauniina? Siksi, että hän ei vastaa sinun kauneusihannettasi, joka on ainoa oikea maailmassa? Ja minusta ikä saakin näkyä, se tuo vain karismaa. Miljoona kertaa kauniimpaa kuin leikellyt ankanhuulinaamat. Ja Einin sääret ovat upeat, sitä ei voi kieltää kukaan.
Kävi mulla asiakkaana ja voin kyllä sanoa, että kasvoiltaan ihan ikäisensä näköinen. Eka kerta livenä ja ei voi muuta todeta, kuin että kylläpä lehdissä meikattuna ja muokattuna näyttää ihan erilaiselta. Mukava oli, ei siinä mitään..
Mä tunnen monia tosi vetävän näköisiä yli viiskymppisiä.
Mikä kummastuksen aihe tuo nyt. on, että voi näyttää hyvältä vielä sen ikäisenä?
Kun pitää itsestään huolta ja liikakilot poissa, niin ei se mikään harvinainen asia ole.
Einillä on varmasti myös massia käyttää sitä erilaisiin kauneushoitoihin ym.
Ja tuskin hänkään näyttää tuolta herätessään.
Just oli joku juttu lehdessä, että on palkannut pt :n ja tehnyt jonkinlaisen rempan elintavoissaan.
Tukka tekee "nuoremman" fiiliksen, kun ei ole tätimäiseksi leikattu. Muuten hän ei ole mielestäni mitenkään erikoinen. T.29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä ihan 55 vuotiaalta.Juuri nuo ominaisuudet tekevät Einistä upean vielä vanhempanakin. Pienet pallerot mummoutuu.
Totta. Lyhytsääriset pyöreät ihmiset näyttävät monesti jo kolmekymppisinä tai nuorempinakin mummoilta koska olemuksesta puuttuu sellainen gasellimaisuus mikä pitkäsäärisillä naisilla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä ihan 55 vuotiaalta.Juuri nuo ominaisuudet tekevät Einistä upean vielä vanhempanakin. Pienet pallerot mummoutuu.
Totta. Lyhytsääriset pyöreät ihmiset näyttävät monesti jo kolmekymppisinä tai nuorempinakin mummoilta koska olemuksesta puuttuu sellainen gasellimaisuus mikä pitkäsäärisillä naisilla on.
Ylipaino yleensä vanhentaa, oli ne sääret pitkät tai lyhyet.
Tiedän myös monta pienikokoista ja siroa naista, minkä vuoksi juuri ovat ikäistään nuoremman oloisia.
Hui! Näyttää noita -akalta.
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1452569586195?ts=1000
Vierailija kirjoitti:
Hui! Näyttää noita -akalta.
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1452569586195?ts=1000
Ai nainen näyttää heti noita-akalta, jos hän ei näytä parikymppiseltä? Minusta Eini näyttää kauniilta tuossakin kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Einissä ja Airassa on tosi paljon samaa näköä, kropan mallikin samanlainen. Pitkiä ja vähän ehkä luisevia/romuluisia ainakin nuorempana, mutta vanhemmiten kroppa onkin upea. Samoin kasvot ainakin Einillä on parantunut vanhetessaan, näyttää kyllä ihan ikäiseltään niistä mutta on kauniimpi kuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan pyöreät ja lyhyet, hoikat ja sirot on ihan samalla tavalla nuorekkaita. Se on se pehmeys ja löysyys mikä sitten tekee esim kaksoileukaa ja helttaa kaulaan mikä vanhentaa kasvoja. Lihavuus taas tekee sellaisen pyylevän mummelin näköiseksi ja varsinkin oloiseksi kun se askel ei lihavalla ole kepeä, vaan kaikki liikkuminen on hankalan ja vaikean näköistä jo nuorella. Lisäksi ne kaikki puhinat, huokailut ja ähkimiset vaikka istuutuessa tai noustessa tekee ikäistään vanhemman oloiseksi.
Eini on tyypillinen Lapin ihminen, aito ja välittävä. Hänestä huokuu ystävällisyys ja aito välittäminen fanejansa kohtaan. Olen nähnyt Einin useita kertoja livenä, kasvoiltaan hän on ikäisensä näköinen. Mutta kokonaisuus on upea, siitä täydet pisteet. Eini on hoitanut yksityiselämänsä hienosti, ei ole edes Seiska saanut reviteltyä Einistä sensaatiojuttuja. Toivottavasti Eini jaksaa kiertää vielä useita vuosia.
Tuo on kyllä totta, yli 30 vuotta julkisuudessa eikä ainoatakaan paskajuttua ole Einistä ollut yhdessäkään lehdessä.
Eini viettää tänä vuonna myös 28-vuotishääpäiväänsä - ei paha! :)
Kuunteleppas youtubesta Einin esittämät laulut: (Kiitävän hetken hurma) ja (pienet onnen hetket). Siis kaksi erillistä laulua, joista ensimmäinen on vähän reippaampi, ja toinen taas hyvin syvällinen, jossa on hieno sanoma..
Näyttää nykyään paremmalta kuin nuorena kun poistatti luomen kaulastaan.