Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletteko muiden ihmisten kenkiä?

Vierailija
16.01.2016 |

Kun olette esim kauppakeskuksissa, kaduilla, ruokakaupassa? Jos katsotte, miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson. Olen suutari.

Vierailija
2/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jos on kauniita ja kalliita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tuijottele ihmisiä niin alas, jos katson niin katson yleensä kasvoja. Kengät on harvoin mitenkään mielenkiintoisen näköiset. Tylsiä mustia ja ruskeita popoja kaikilla on, niitä kenkäkaupatkin on täynnä.

Vierailija
4/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen miesten kenkiä, koska mielestäni miehille tehdään nykyään niin hienoja kenkiä ja niitä on ilo bongailla.

Vierailija
5/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin talvella katselen, käyttävätkö ihmiset talvikenkiä vai liukastelevatko menemään tennareilla.

Vierailija
6/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katselen:

1) rakastan kenkiä

2) kauniit ja tyyliin sopivat kengät ilahduttavat

3) kengät ja niiden hoitamisen taso kertoo monenlaista kantajastaan.

👠💓

Vierailija
7/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu katson. kertoo ihmisestä yllättävän paljon, mut en mä kaikkien kenkiä tuijottele niin kun en mä kaikkien vaatteisiinkaan kiinnitä hirveesti huomiota. mut jos mä esim puiston penkillä istun. saatan tuijotella pelkkiä kenkiä ja jos niissä jokin herättää mielenkiinnon niin vasta sitten vilkasta ylöspäin. mut mä nyt oonki vähän tämmönen =D

Vierailija
8/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elleivät kengät ole huomiota herättävän väriset, rumat tai muuten tilaisuuteen täysin sopimattomat. Sama kyllä muussakin pukeutumisessa, en huomioi muiden vaatetusta yleensä oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
9/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yleensä arvioin mitä kokoa kengät ovat. Tästä on kehkeytynyt minulle jonkin sortin pakkomielle.

Vierailija
10/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihmisestä voi päätellä paljon hänen kenkiensä perusteella.

Vierailija
11/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa ylipäänsä pukeutuminen ja siihen kuuluu myös kengät. Kiinnitän kyllä heti huomiota, jos kengät ei sovi asuun. Toki riippuu tilanteesta, en tietenkään näkyvästi arvioi ketään päästä varpaisiin eikä aina kenkiä näe, jos on esim. ihan lähellä. Ihailen erityisesti miesten tyylikkäitä nahkakenkiä. Suomalaisilla miehillä on liian usein kaupungissakin jotkut goretex lenkkarit.

Vierailija
12/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaivihkaa katson, olin nuorena työharjoittelussa kenkäkaupassa 😊

Vierailija
13/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne pistävät jotenkin silmään, tai jos olen itse ostamassa/etsimässä kenkiä, jolloin kengät ovat mielessä.

Vierailija
14/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi katsoisin?

Vierailija
15/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun mielestä kengät on kiinnostavampia kuin muut vaatteet. Kunnon kengät, ei halpiskengät.

Vierailija
16/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ylipäänsä pukeutuminen ja siihen kuuluu myös kengät. Kiinnitän kyllä heti huomiota, jos kengät ei sovi asuun. Toki riippuu tilanteesta, en tietenkään näkyvästi arvioi ketään päästä varpaisiin eikä aina kenkiä näe, jos on esim. ihan lähellä. Ihailen erityisesti miesten tyylikkäitä nahkakenkiä. Suomalaisilla miehillä on liian usein kaupungissakin jotkut goretex lenkkarit.

Samaa mieltä. -10

Vierailija
17/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kyllä. 

Toisinaan näkee hienoja kenkiä. Tietenkään mihinkään converseihin ei katse eksy. 

Vierailija
18/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisaappaita kyllä. 

Haha, no muutenkin joskus. Kengät tekee yllättävän paljon naisen olemukseen. Huomaan kyllä myös jos jollain miehellä on tyylikkäät kengät. 

Vierailija
19/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään mihinkään converseihin ei katse eksy. 

Miten onnistut katsomaan vain silloin, kun jollain ei ole converseja?

Vierailija
20/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kengät kertovat ihmisestä? En ole koskaan kiinnittänyt toisten kenkiin huomiota ja itselleni riittää useimmiten se, että kengät ovat säähän sopivat ja hyvät jalkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä