Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yksinäiset selviätte viikonlopuista?

vellu
15.01.2016 |

Arki sujuu, koska voin tehdä 10-12h työpäiviä, mutta viikonloput ovat yhtä helvettiä. Tai siis olisivat, jos en vetäisi päätä täyteen viinalla ja lääkkeillä, mutta ei tuo voi pidemmän päälle kovin terveellistä olla. Perjantai sujuu vielä, kun voi olla myöhäseen töissä, mutta lauantai on se pahin. Miten muilla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilemalla, hyvää ruokaa laittamalla ja turhaan nettideittailemalla.

M26

Mitä alapeukutettavaa tässä on? :o

Miesvihaajat alapeukuttaa kaikkia miehiä.

Vierailija
22/29 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän mitä tarkoitat sanalla yksinäinen.  Itse en ole varsinaisesti yksinäinen, mutta kuitenkin olen yksinäin. Meinaan siis, että näen kavereita noin muutaman kerran vuodessa koska välimatkaa on sen verran paljon. Lähikylillä ei ole yhtään ystävää, joten monta vuotta olen kuluttanut kotona tietokoneen äärellä möllötykseen. Asun edelleen vanhempien katonalla, enkä jaksa TE-toimistonkaan kanssa tapella, kun ei siitä ole mitään apua. Kavereiden on hyvin vaikea tulla meilä käymään kun kaikki pitää mukauttaa vanhempien jaksamisen mukaan töiden takia ( autan heitä itsekkin töissä, joka uuvuttaa myös minua ).

Kyllähän se masentaa, ei tahdo oikein mitään jaksaa enkä oikein osaa ihmistenkanssa ollakkaan kun senverran olen kerennyt vieraantua täällä ihmisisitä. Olishan se hienoa jos olisi joku jonkakanssa käydä edes sillointällöin kahvia juomassa kylillä ja vaihtaa kuulumisia, kävellä ja peuhata ulkona jotakin. Noh olen alottanut salilla käymisen. Ei se tosin minkäänlaista kaveria ole tuonut, mutta sentään pääsen pois kotoa hetkeksi.  Seuraava haaste olisi ruveta harrastamaan jotain itsepuolustuskurssia, vaikka ei kavereita tuliskaan kun taidan olla sen verran poikkeuksellisen outo tyyppi, mutta parempi sekin kun masentua tietokoneen ääreltä. Mitä enemmän on poissa koneelta sen parempi. Vois sukulaisiaki alkaa käymään kattomassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaan ystäviä, nukun pitkään, katson leffoja, luen, harrastan liikuntaa, teen kesällä päiväretkiä, laitan ruokaa, teen rästihommia, käyn näyttelyissä ja museoissa, käytän aikaa harrastuksiini...

Kaikenlaista. Jos tuntuu yksinäiseltä, soitan jollekin tai menen vaikka kahvilaan. Minulle usein riittää se jos on ihmisten ympäröimänä, en välttämättä kaipaa kanssakäymistä.

Sinä et olekaan yksinäinen, painuppa siis hiiteen.

No anteeksi. Ajattelin että yksinäinen=ei perhettä, en että yksinäinen=0 ihmissuhdetta. Kai noista mainitsemistani osaa voi tehdä myös ne joilla ei ole yhtään läheistä.

Vierailija
24/29 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hyvää ruokaa ja katson Netflixiä. Käyn salilla, lenkillä, shoppailemassa jne.

Nautin viikonlopuista, koska ei ole pakko nähdä ketään.

Vierailija
25/29 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko yksinäisellä sitä, ettei sinulla ole ystäviä vaiko vain sitä, että olet sinkku?

Minä tapaan viikonloppuisin ystäviäni, ulkoilen, laitan tulevalle viikolle ruokia valmiiksi (tykkään ruoanlaitosta ja minäkin teen pitkää päivää), kerään voimia, luen, katson leffoja/ telkkaria, nautin yksinäisyydestä jne. Joskus olen pe-ma yksin, joskus on kovinkin vilkasta seuraelämää. 

Ei ole ystäviä ja olen sinkku

Vierailija
26/29 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

Miesvihaajat alapeukuttaa kaikkia miehiä.

Älä viitsi jankuttaa koko ajan. Sinulla on ikävä naisvihaongelma. Meillä muilla ei ole miesvihaongelmaa.

Toivon, että viikonloppusi sujuu paremmin ja pystyt suhtautumaan ihmisiin ystävällisemmin ensi viikolla.

Vierailija
27/29 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

En itse peukuttanut, mutta luulen alapeukkujen tulleen siitä, että tunnut jo luovuttaneen: "turhaan nettideittailemalla". Alapeukut on myötäntunnon osoitus siitä, että olet ehkä masentunut jo tuosta yrittämisestä. Näin luulisin.

Terkut viikonloppuusi yksin elävältä naiselta :-)

Vierailija
28/29 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti selviän. Katson telkkaria, pelaan, nukun. Tai sitten nuo kännit. Oon kyllä miettinyt että auttaisko kannabis, mutta olen liian nössö, niin laillisilla mennään.

Vierailija
29/29 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu johonkin harrastukseen, niin saat samasta aiheesta kiinnostuneita tuttuja ja mahdollisesti ystäviä.

Liiku, niin voit paremmin, koska endorfiinit lähtevät liikkeelle. 

Keksi jotain kiinnostavaa tekemistä. Kerää jotain, kuuraa kotisi lattiasta kattoon, lue nettilehtiä, opiskele uusi kieli, liity postikorttikerhoon, lainaa mielenkiintoisia kirjoja ja matkusta jollekin kivalle paikkakunnalle.  

Olen ollut neljä vuotta kotona syöpähoitojen vuoksi ja olin välillä todella ikävystynyt. Tein itselleni listan siitä, mitä haluan tehdä ja tein kaikkia niitä asioita, mitä pystyin. Heikommassa kunnossa katsoin Areenaa, Ruutua ja Katsomoa. Hieman paremmassa kunnossa ollessani luin paljon ja järjestelin kaappeja. Vielä paremmassa kunnossa kävelin ja ihailin maisemia ja hankin Museokortin. Kävin vierailulla iäkkään sukulaisen luona.

Sinulla ei ilmeisesti ole mitään fyysistä rajoitusta, joten pääset liikkumaan ja tutustumaan kiinnostaviin paikkoihin. Toivotan hyvää viikonloppua ja sinulle sopivampaa tulevaisuutta. :)