Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen ja perustan itsevarmuuteni varakkuuteen

Vierailija
15.01.2016 |

ja lesoilen luksustuotteilla ja vaatteilla. Olen sinkkunainen eikä itsetuntoni ole koskaan perustunut miesten määritelmiin minusta. Ne on kateellisia koska mulla on aina ollut enemmän munaa ja rahaa kun niillä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tavallaan sama, paitsi että en näytä mitenkään erityisesti varakkuuttani ulospäin, en esim. käytä merkkituotteita joissa näkyisi merkki isosti. Ulkoisesti näytän hyvinkin tavikselta, hillityn tyylini kanssa. Auto nyt on vähän keskiverto-sinkkunaisen autoa kalliimpi muttei sekään mitään päät  kääntävä luksusauto. En halua herättää ihmisten huomiota vaan sulautua massaan.

Mutta kyllä se tietynlaisen itsevarmuuden elämään antaa, kun tietää ettei tarvitse pärjätäkseen keneltäkään mitään. Ei todellakaan tarvitse miehiä elintason takia. Eikä oikeastaan edes työtä, koska olen perinyt sen verran rahaa ettei minun tarvisi loppuelämänä työtä tehdä jos en haluaisi. Teen kuitenkin koska pidän työstä ja luulen että pitkästyisin ilman mielekästä tekemistä. Mutta eipä potkutkaan pelota yhtään, kun takana on rahaa sen verran että pärjään ilman työtäkin. 

Vierailija
2/4 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tavallaan sama, paitsi että en näytä mitenkään erityisesti varakkuuttani ulospäin, en esim. käytä merkkituotteita joissa näkyisi merkki isosti. Ulkoisesti näytän hyvinkin tavikselta, hillityn tyylini kanssa. Auto nyt on vähän keskiverto-sinkkunaisen autoa kalliimpi muttei sekään mitään päät  kääntävä luksusauto. En halua herättää ihmisten huomiota vaan sulautua massaan.

Mutta kyllä se tietynlaisen itsevarmuuden elämään antaa, kun tietää ettei tarvitse pärjätäkseen keneltäkään mitään. Ei todellakaan tarvitse miehiä elintason takia. Eikä oikeastaan edes työtä, koska olen perinyt sen verran rahaa ettei minun tarvisi loppuelämänä työtä tehdä jos en haluaisi. Teen kuitenkin koska pidän työstä ja luulen että pitkästyisin ilman mielekästä tekemistä. Mutta eipä potkutkaan pelota yhtään, kun takana on rahaa sen verran että pärjään ilman työtäkin. 

Jep, ite oon vielä opiskelija, joten varakkuuttani tuskin edes uskotaan. Oikeasti olen todella rikas. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä laulat kuin Marlene Dietrich

ja tanssit kuin Gigi Jeanmaire

Kaikki vaatteesi tehnyt on Balmain

niissä kimmeltää helmet kuin jää, ne vielä nään.

Sinun palvotut piirteesi muistan

ne aina varjoina seuraani saan

Silloin hiljaa vain päätäni puistan

eihän varjoja voi koskettaa, kuitenkaan.

(Kertosäe:)

[Mutta/*Vaan] minnepäin mietteet käy silloin,

valon kun näät himmenneen?

Kun vuoteeseen yksin jäät illoin,

niin muistat kai sen entisen [kaukaisen]?

Sinä rahoillas kaiken voit ostaa

kyllä tiedät sen itsekin

Sinun tarvitsee kättäs vain nostaa

ja ovet aukaistaan salaisetkin, eikö niin?

Missä shamppanjaa kalleinta juodaan

siellä viihdyt sä kai parhaimmin

Kaikki runsaimmin luoksesi tuodaan

mutta tyhjäksi jäät kuitenkin, eikö niin, eikö niin?

Ja kun talvi taas Pariisiin saa

heidän kanssaan sä lähteä voit

Lomakeskuksiin Alppien taa

siellä uusimmat rytmit jo soi.

Kertosäe

Niin muistan taas Pariisin sillat

alla siltojen sinutkin näin

Siellä istuimme sateiset illat

sinä lähdit kun taas minä jäin, ystäväin.

Niin muistot vain jäi, Marie-Claire

sinä sait minkä toivoitkin kai

Mutta paljon myös jäi, Marie-Claire

vaikka tietenkin voit unohtaa, ja naurahtaa, hahaha.

Kertosäe*

Vierailija
4/4 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...