Mistä johtuu että jotkut ihan keskiverron näköiset naiset saa miehet lääpälleen?
Mitä niissä naisissa on miesten mielestä? Eikö naisen ulkonäkö ole aika merkityksellinen ominaisuus miehille?
Kommentit (70)
No ne hymyilevät ja nauravat. Äärimmäisen yksinkertaista.
Naisilla ei ole ulkonäköä. Ihan sama siis onko naisten ulkonäkö merkityksellinen miehille tai ei.
Itsevarmuus ja vahva seksuaalinen energia tekee paljon
nii sun mielestä keskiverron näköset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus ja vahva seksuaalinen energia tekee paljon
itsevarmuus joo varmaam näkyy päällepäin mutta mitenhän se seksuaalinen energia näkyy päällepäin?
Kun kiinnostava mies katsoo syvälle silmiin, tietää hän heti mitä saa ja miten
hoikat/normaalipainoiset sporttiset hymyhuulet kiinnostavia
Naisellinen käytös, hymyily, flirttailu, itsevarmuus (mutta ei maskuliinisella tavalla)
-Mies27v
Olen muuten huomannut, että miehillä ja naisilla on aika erilainen käsitys naiskauneudesta. Jos sinä ajattelet jonkun näyttävän ihan keskiverrolta (mitä lie ominaisuuksia meinaat), niin mies voi pitää äärimmäisen haluttavana ja kauniina. Just oli pari viikonloppua takaperin kaverimiehen kanssa tällainen tilanne. Eräs tuttu nainen on minusta hyvin kaunis, mutta tämä kaverimies oli ihan ihmeissään, että "no, ihan nätti, mutta en nyt erittäin kauniiksi sanoisi".
Minä olen taas jotenkin miettinyt, että miten sellaiset keskivertomiehet saavat kauniita naisia? Mikä niissä miehissä on ;) eikö nainen useinkin ole se parisuhteen nätimpi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen käytös, hymyily, flirttailu, itsevarmuus (mutta ei maskuliinisella tavalla)
-Mies27v
Haluaisitko selittää miten feminiininen ja maskuliininen itsevarmuus eroaa toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
-Mies27v
Typeriä neuvoja. Jos ei miellytä olemalla oma itsensä niin sitten ei tarvikkaan. Itsevarmuutta on vain yhtä laatua, sitä että tykkää itestään ja se näkyy ulos.
Tai voittaa missikisat esim Sieppi. tätä mä olen ihmetellyt suuresti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies27v
Typeriä neuvoja. Jos ei miellytä olemalla oma itsensä niin sitten ei tarvikkaan. Itsevarmuutta on vain yhtä laatua, sitä että tykkää itestään ja se näkyy ulos.
Itsestäänkin voi tykätän hiukka liikaa.
Miehet saa lääpälleen näin: Ole nainen josta yksi suht keskiverto mies kiinnostuu, sitten muut seuraa...Ei tarvita muuta
Ole epäkiinnostava: Yksi mies haukkuu niin muut seuraa. Olen siis kokenut ihan luonnossa. Yksi kehui, toiset haukkui ja sitten tämä yksi myöntyi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies27v
Itsestäänkin voi tykätän hiukka liikaa.
Aa, siis sekö on sitä maskuliinista itsevarmuutta, että tykkää itsetään liikaa, ja naisellista se että ei tykkää itsetään kuin vähän :D
Mukava muija ja hyvä halukas pillu, siinähän se.
Taisitkin vastata itse omaan kysymykseesi... :'D