Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 119GT:n C asema voi olla täynnä?

Vierailija
14.01.2016 |

Mitään pelejä koneella ei ole, kaikki valokuvat ja videot olen siirtänyt D asemalle. Windows7 ei luulisi vaativan jatkuvasti lisää tilaa. Sitten tähän on liitetty jotain ipadiin liittyvää iCloud ja mitä siinä nyt tuli kun se padi piti tähän kannettavaan jotenkin liittää. Nyt joka kerta kun koneen laittaa kiinni se alkaa tehdä jotain päivitystä. Koneella on myös MyHeritage, mutta se ei vie paljon tilaa. Mitäs sitten kun tuohon C asemaan ei mahdu enää yhtään mitään, tämä konehan lopettaa toimitansa kokonaan? Nyt sain tehtyä yhden GT:n tilaa kun poistin kaikki mahdolliset ohjelmat mitä uskalsin, että tiesin varmasti että ne on jotain turhia, esim. jotain pelejä jotka on olleet valmiina koneella jo ostettaessa.
Olen aina kuvitellut että kun tämä kone päivittää itseään, että se samalla poistaa vanhat kun tulee jotain uutta. Ei kai tämä nyt voi olla normaalia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika pieni levy.

Kannattaa avata windowsin file-explorer, klikata hiiren oikealla sen levyn kohdalta ja valkata ominaisuudet/properties valikosta. Siellä on levyn käyttöaste kuvana ja vieressä nappi jossa ainakin englanniksi lukee disk cleanup (levyn puhdistus tjsp). Sieltä voi helposti valkata poistettavaksi mm. tilapäisiä tiedostoja ja muuta tarpeetonta.

Vierailija
2/6 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku logitiedosto kasvanut kymmenien gigatavujen kokoisekssi ajan myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostihan tuo täyttyy. Omassa koneessani oli jo ostovaiheessa 90Gt käytössä.

Vierailija
4/6 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna ja aja Ccleaner Free Version (https://www.piriform.com/ccleaner). Se poistaa kaikki turhat logit yms. ja vapauttaa tilaa.

Vierailija
5/6 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ATK kirjoitti:

Asenna ja aja Ccleaner Free Version (https://www.piriform.com/ccleaner). Se poistaa kaikki turhat logit yms. ja vapauttaa tilaa.

Tein tuon, ja vähän yli 6GT:tä tuli lisää tilaa. Onkohan tässä vieläkin ylimääräisiä ohjelmia? Vai viekö tilaa vaan enemmän ja enemmän kun tulee päivityksiä? Olen katsellut mainoksista minkälaisia kannettavia on myynnisssä, yllättävän paljon on sellaisia joissa on vähän tilaa, mitä ihmettä sellaisilla tekee jos pelkät ohjelmat vie näin paljon tilaa? 

ap

Vierailija
6/6 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja miksi hitossa pitää olla niin että on erikseen kaksi asemaa, ja kone ei itse voi laittaa mitään sinne toiseen, kaikki videot ja kuvat pitää tukkia just siihen pienenpään? D asema on sentään 153 GT ja tämähän on 320GT:n kone, eli tuossa 119GT:ssä ei pitäis olla ne ohjelmat jotka oli jo valmiiksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän