30-40 -vuotiaat naiset, kysymys seksielämästä
Hei naiset, 30-40 -v, pidemmässä parisuhteessa olevat.
Olisiko teidän mielestänne riittävää, jos seksiä olisi suhteessanne 1-2 krt/kk, vai haluaisitteko enemmän?
Rajataan vauva- ja raskausaika pois, eli kaikkein merkittävimmät seksuaaliseen aktiivisuuteen vaikuttavat ajanjaksot.
Oletuksena tietysti, että rakastatte kumppanianne ja seksi on hyvää.
Itsellä on jostakin syystä ainakin talvisaikaan seksihalut vähäiset, ja aktiivisuustaso olisi itsellä lähinnä tuota luokkaa.
Miten kokisitte asian?
Kommentit (13)
Ihan ok määrä etenkin näin talviaikaan. Iltaisin väsyttää ja makuuhuoneessa on kylmä, eikä tee samalla tavalla mieli kuin lämpiminä vuodenaikoina. N29, toki täytän 30 tänä vuonna että saanen vastata.
Hyppisin riemusta jos seksiä olisi noin usein.
nimim. seksiä viimeksi melkein vuosi sitten
Mulle kävisi, mutta mies haluaisi vaikka joka päivä, joten useammin on harrastettava.
Enemmän. Viikossa vähintään sen pari kertaa, jos on kiirettä. T. 34v, kolme lasta, 14v naimisissa
Ei riitä. Nykyään haaveillen päivittäin mutta 2-3 kertaa/vko on varmaan realistinen väsymyksen takia. Hassua, sillä kärsin vuosia haluttomuudesta ja se vaivasi parisuhdettamme. Nykyään ei ole siis niitä ongelmia enää! ;) t: N32, 2 lasta, 10 vuotta yhdessä.
Mulle riittää. Ei vaan jaksa useammin, koska on kolme lasta, joista ainakin yksi on erityislapsi. Molemmilla voimat ihan lopussa illalla kun saadaan kaikki vihdoin nukkumaan.
Mieluiten 1-2 kertaa/vko, ainakin.
Mulla on se ongelma (?), että halut on aika on-off. Joko haluttaa tosi paljon (näin siis voi olla kuukausia, etenkin keväisin ja kesäisin) tai sitten ei ollenkaan (painottuu talviin, vaikka ei nämä täysin vuodenaikasidonnaisia ole kuitenkaan). Mulla ei siis mene niin, että haluttomana aikana haluan kaksi kertaa kuussa ja halukkaana 20 kertaa kuussa, vaan haluttomana ne halut on tosi pahasti kateissa. Mikä tähän oikein auttaisi? Syy on ihan selkeästi biologinen, mutta en tiedä mistä se johtuu.
Ei riitä mihinkään. Tulen pahalla tuulelle liian vähäisestä seksistä. Kerran viikkoon on minimi.
Ainakin kerran viikossa, mieluiten pari. Suhteeseen tulee (molempien taholta) aina ihme skismaa, jos väli pitenee. Sinänsä pärjään ihan hyvin vaikka miten kauan ilman seksiä esim. sinkkuna, mutta seksiin liittyvä läheisyys pitää suhteen kasassa.
Ihan jees, ei sitä arjen keskellä aina edes ehdi. Pääasia että sitä on kuitenkin säännöllisesti, ei se määrä niinkään ;)