Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutan Superdieetti! -- Toimii!!

Vierailija
14.01.2016 |

Onneksi lähdin mukaan vaikka täälläkin kyseistä dieettiä on parjattu pelkäksi rahastukseksi. Huomenna tulee viikko, kun olen dieetillä ollut ja jo nyt huomaa piristyneen/kohentuneen olon. Nälässä ei todellakaan ole tarvinut olla. Treeni kulkee salilla hyvin. Unen laatu on parantunut huomattavasti ja senttejä karisee. Virtaa on siis kuin pienessä kylässä!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli laihduttaessa sama olo, tosin en ollut Jutan enkä kenenkään muun dieetillä vaan tein ihan elämäntapamuutoksen. En laskenut kaloreita, en punninnut ruoka-aineita, en merkannut mitään ylös ja vaa'allakin kävin vain kerran kuussa. Silti -38 kg joista ensimmäisten kuukausien aikana lähti 5 kg/kk. 

Vierailija
2/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Jutta! Olitkin viimeksi hiukan nuutuneen näköinen lehden kannessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Jutta! Olitkin viimeksi hiukan nuutuneen näköinen lehden kannessa.

Just katsoin jotain nettiarvontaa, jossa olisi voinut voittaa Jutan dieetin, että ei kiitos, en halua muuttua tuon näköiseksi. :)

Vierailija
4/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuudesta päivästä voi tehdä pidempiä johtopäätöksiä?

Vierailija
5/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuudesta päivästä voi tehdä pidempiä johtopäätöksiä?

En minä nyt mitään pidempiä johtopäätöksiä tehnytkään! Pahoittelen etten laittanut aloitukseen että TÄMÄN KUUDEN PÄIVÄN PERUSTEELLA VOIN SANOA ETTÄ TOIMII! Eli alku ainakin hyvä, koska mä olin saanut sen kuvan että rahka on ainoa mitä saa syödä ja jatkuva nälkä vaivaa. Näin ei kuitenkaan ole. -ap

Vierailija
6/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai alussa putoaa kiloja ja olo on mahtava, mutta aika pian alkaa tulla kilojen karisemiseen stoppeja ja jopa takapakki, rahk alkaa maistua puulta ja salille ei jaksaisi lähteä. Että ei kannata mitäön kamalia johtopäätöksiö viikon perusteella vielä tehdä. Jos laihduttaminen olisi ihanaa ja auvoista, ei meillä olisi tällaista ylipaino ongelmaa.

Vierailija
7/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se maanantaina alkanut?

Vierailija
8/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hetkellisesti, mutta palaa 5v jälkeen kertomaan lihoitko entistä enemmän vai pysyitkö saavutetussa painossa. Yli 90% epäonnistuu, todennäköisesti sinäkin.

Vierailija
9/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin toimii kun on kalorivaje, dietin voi pitää ihan yksin ja ilmaiseksi, jos sen tajuaa. Kai tuo juttu kuitenkin tarjoaa tietyn ryhmäpaineen, josta jotkut hyötyvät.

Vierailija
10/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se maanantaina alkanut?

Virallisesti joo, mutta ohjeet oli näkyvillä jo edellisenä torstaina ja minä aloitin perjantaina. -ap

Vierailija
11/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit varaslähdön! :(

Vierailija
12/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, Ap, noin just pitää innostua. Suomi on täynnä jenkkakahvojaan telttamaisten kolttujen alla piilottelevia, selkävaivojaan valittavia, tummien silmänalusten alle kaatuvia nelikymppisiä naisia, jotka innostuu korkeintaan pizzapalan nähdessään.

Paljon tsemppiä sun Superdieettiin! Tulossa keijunkeveä, upea kevät!!

Vierailija
13/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, Ap, noin just pitää innostua. Suomi on täynnä jenkkakahvojaan telttamaisten kolttujen alla piilottelevia, selkävaivojaan valittavia, tummien silmänalusten alle kaatuvia nelikymppisiä naisia, jotka innostuu korkeintaan pizzapalan nähdessään.

Paljon tsemppiä sun Superdieettiin! Tulossa keijunkeveä, upea kevät!!

Kiitos! Tähän on jo av:lla saanut tottua, ettei mihinkään painonpudotukseen/kunon kohentamiseen saa tällä palstalla innostua. Sut äkkiä ammutaan alas "pilvilinnoistas". Mut mä en siitä välitä eikä kannata muidenkaan niin tehdä. -ap

Vierailija
14/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otit varaslähdön! :(

Ja mitä sitten? -ap

Vierailija
15/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! On mukava lukea tämmöisiä :) tsemppiä dieettiin!

Vierailija
16/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ja paskat näitten kateellisten mussutuksesta. Multa lähti syksyllä kiloja ja varsinkin senttejä tasaisesti koko se kuus viikkoa. Ja pysyy poissa kun jatkaa treenaamista ja järkevää syömistä sen jälkeen. Maanantaina Bikini Challenge ja tiukempaa treenausta! :)

Vierailija
17/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on käyttää hyödyksi se alkuinnostus ja ottaa varaslähtö. Onnea ap:lle projektiin!

Vierailija
18/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina mikä tahansa elämänmuutos/dieetti ym. on parempi aloittaa perjantaina kuin maanantaina! Psykologinen juttu =)

Vierailija
19/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon!!! =)

Olin itse tuolla superdietillä, ihan ok olo oli. Mutta eipä kiloja lähtenyt, ja tuota tiputettavaa kyllä on,  kaiken tein kyllä orjallisesti. =( Eli ainakaan laihdutuksen osalta ei omalla kohdalla toiminut.

Vierailija
20/26 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä!

En ole ollut rapakuntoinen, enkä hirveän ylipainoinen ennenkään. Salia olen harrastanut enemmän ja vähemmän säännöllisesti 1v. Mutta syöminen ei ole ollut selvästikään kunnossa.

Säännöllisyys on puuttunut, mikä on aineenvaihdunnan toimimisen kannalta erittäin tärkeää ja myös ruuan laatu on ollut vähän metsässä. Nyt jo tämän vajaan viikon aikana olen huomannut että oikeanlaisella syömisellä treeneeminenkin on huomattavasti helpompaa ja näin ollen uskon että motivaatio harrastamiseenkin säilyy.

Mua peloteltiin siitä rahkan jumalattomasta määrästä tällä dieetillä, mutta eihän näin ole asia. Rahkalle on myös korvaavia proteiininlähteitä. Ja smoothiet blenderissä pelastaa päivän kuin päivän. Hyvin uppoaa rahkat sitä kautta! -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi