oonko liian vanha 40-vuotiaana vielä kerran äidiksi
Hei, haaveilen yhtä vielä.. Miten saisin miehen ylipuhuttua, nyt neuvoja kehiin. Vai oonko oikeasti liian vanha jo, kesällä tulee 40 täyteen. Joo tiedän riskit.. mutta raskautuminen nopeaa ja 6 tervettä jo, jaloissa pyörii 4 :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jos olosuhteet on kunnossa ja on varaa lapsensa elättää niin kukin tehköön niitä niin paljon kuin itse parhaaksi katsoo. Mutta miksi siihen pitää pyytää oikeutusta mammapalstalta?
Jotkut nyt vaan tekevät "päätöksensä" muita peesaten. ohis
Eiku porsimaan, kunhan itse makselet.
Iso mahdollisuus saada kehitysvammainen tai down (Näiden äidit nyt eivät sitten käsitä väärin, ok?) kun odottelet jotain elämääsi piristävää ja söpöä iltatähteä jonon jatkoksi. Koko loppuelämän saa kenties taistella lapsen oikeuksista hoitoihin ja kuntoutuksiin ym. elintilasta, kun vielä kaikesta leikataan. (Siis ihan kaikella kunnioituksella ed. mainittuja ja omaisiaan kohtaan! Raskasta varmaan on!)
Mieti nyt edes kaksi kertaa. Ja ota miehen mielipide huomioon!
Ite odotan nyt meidän iltatähteä, jonka jälkeen multa menee piuhat poikki! Tosin tätä yritettiin saada alulle 2,5v. Olen 39v, enkä tunne itseäni liian vanhaksi. Jokainen tietää itse omat voimansa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olosuhteet on kunnossa ja on varaa lapsensa elättää niin kukin tehköön niitä niin paljon kuin itse parhaaksi katsoo. Mutta miksi siihen pitää pyytää oikeutusta mammapalstalta?
Jotkut nyt vaan tekevät "päätöksensä" muita peesaten. ohis
Eiku porsimaan, kunhan itse makselet.
Iso mahdollisuus saada kehitysvammainen tai down (Näiden äidit nyt eivät sitten käsitä väärin, ok?) kun odottelet jotain elämääsi piristävää ja söpöä iltatähteä jonon jatkoksi. Koko loppuelämän saa kenties taistella lapsen oikeuksista hoitoihin ja kuntoutuksiin ym. elintilasta, kun vielä kaikesta leikataan. (Siis ihan kaikella kunnioituksella ed. mainittuja ja omaisiaan kohtaan! Raskasta varmaan on!)
Mieti nyt edes kaksi kertaa. Ja ota miehen mielipide huomioon!
Iso mahdollisuus saada down? 1 %. Eli jos saa lapsen nelikymppisenä sata kertaa, yhdellä lapsista on Downin syndrooma.
Kuulostaa, että teillä on jo tarpeeksi lapsia, jos mieskään ei enää uusia halua...
Mutta noin yleisesti, et ole mielestäni liian vanha, jos itse uskot jaksavasi vielä. Äitini oli 42 kun minut sai.