Onko tämä henkistä väkivaltaa? Eroaisitko tällaisesta miehestä?
- Mies on mustasukkainen, ei haluaisi päästää yksin (ystävien kanssa ilman häntä) viihteelle. Päästää kuitenkin silloin tällöin kun toitotan jälleen miten en halua muita miehiä.
- Kuvittelee jatkuvasti että ajattelen exääni ja tuo asiaa esiin, väittää että en välitä hänestä vaikka olen monta kertaa jankuttanut että välitän. Kuvittelee asioita jotka eivät ole totta.
- Uhkaa jatkuvasti erolla. Joka riidan yhteydessä ja jos esim. lähtisin "ilman lupaa" johonkin viikonloppuna uhkaisi etten näe häntä enää koskaan.
- Suuttui kun en lainannut rahaa, nosti exäni esiin ja sanoi että exälle kyllä on rahaa lainattu mutta häntä en voi auttaa, koska kuulemma rakastan yhä exääni. Uhkasi erolla.
- Lähettää välillä suuttuessaan viestejä kuten "haista vittu" ja "painu helvettiin"
- "Hellyydenosoituksiin" kuuluu raju vääntely niin että ihoon tulee mustelma
- Haluaa anaaliseksiä kerran viikossa vaikka minä en
Kommentit (35)
Tuo anaaliseksiä kerran viikossa tekee jutusta vahvasti provolta vaikuttavan. Se on vähän niinkuin se viimeinen pisara paskaämpärissä.
Eiköhän toi koko homma oo aika selvä provo :D Varmaan aina välillä tekee samankaltaisen aiheen, jossa käytös vain "pahenee", ja katsoo milloin ei mene enää läpi.
Provohuutelut ei kiinnosta, ei tarvitse uskoa ja lukea vastauksia jos ei usko. Totta kuitenkin joka sana, myös anaaliseksin jatkuva vinkuminen. Mikä siinä onkin, että ANAALISEKSI tuntuu olevan niin tabu juttu, että se tekee automaattisesti kirjoituksesta provon. Jotkut tykkää (miehellä kai joku suoranainen fetissi,) itse inhoan.
Ap
En sietäisi yhtään asiaa noista. Saman tien ero.
Vierailija kirjoitti:
Provohuutelut ei kiinnosta, ei tarvitse uskoa ja lukea vastauksia jos ei usko. Totta kuitenkin joka sana, myös anaaliseksin jatkuva vinkuminen. Mikä siinä onkin, että ANAALISEKSI tuntuu olevan niin tabu juttu, että se tekee automaattisesti kirjoituksesta provon. Jotkut tykkää (miehellä kai joku suoranainen fetissi,) itse inhoan.
Ap
Niinpä. Kirjoitit sen kai jotenkin niin provosoivasti. Anaali jutut on ihan normi nykyään ja itse tykkää. Kunhan miehellä ei ole liian isoa. Jotkut on vaan niin sulkeutuneita seksuaalisesti etteivät harrasta/halua kokeilla ollenkaan. Luulen että eivät tiedä mistä jäävät paitsi, aina kannattaa kokeilla.
Ps. Itse en alkuun pitänyt, sitten löysin miehen joka oli tarpeeksi hellä.
Pss. Nykyinen mieheni ei suostu ollenkaan:(
Ainiin. Eroa siitä miehestä, täysi sika ja idiootti.
Ei j-lauta. Siis mies haluaa anaaliseksiä, sinä et ?
Sittenhän se on niin, että jos toinen ei halua, sitä ei tehdä. Et kai vaan ole tehnyt vastoin haluasi?
Mieshän kiusaa sinua, hän on parisuhdekiusaaja. Kyseessä ei ole mikään kiusoittelu, vaan -kuten itsekin hahmotat- henkinen väkivalta ja vallankäyttö. Valitettavasti se on ko. miehen luonteessa tai asenteessa olla parisuhteessa. Vaikka tekisit kaiken, mitä mies keksii toivoa, asenne ja kiusaaminen jatkuvat.
Määrittele itsellesi rajat mitä haluat, siedät ja kestät ja toimi niiden mukaan.
Suski79 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niinpä. Kirjoitit sen kai jotenkin niin provosoivasti. Anaali jutut on ihan normi nykyään ja itse tykkää. Kunhan miehellä ei ole liian isoa. Jotkut on vaan niin sulkeutuneita seksuaalisesti etteivät harrasta/halua kokeilla ollenkaan. Luulen että eivät tiedä mistä jäävät paitsi, aina kannattaa kokeilla.
Pss. Nykyinen mieheni ei suostu ollenkaan:(
Haloo! Ei todellakaan tarvitse anaaliseksiin suostua vaikka sinä siitä tykkäätkin! :D Eikä siinä ole mitään ahdasmielistä jos sitä ei halua tai siitä ei tykkää. Mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi kommenttiesi kanssa..?
Niin ja AP, eroa tuosta miehestä. Kuulostaa todella raskaalta suhteelta. Toisen pitää tehdä sinut onnelliseksi ja et taida nyt sitä olla.
pysy yhdessä. se on vaa väliaikaista. kyllä siitä vielä oikea mies syntyy. ehkä jos annat hannua pari kertaa enemmän viikos? tai jos annat tehdä enemmän mustelmia? älä jätä sitä sikaa.
No jos toi kaikki nyt on totta, niin ei ole tervettä. Ei tosta mitään tule. Jankutus jatkuu loputtomiin. Eroa heti tai yritä hänen kanssaan terapiaa. Luulenpa vain että ei auta sekään.
Vierailija kirjoitti:
Suski79 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pss. Nykyinen mieheni ei suostu ollenkaan:(Haloo! Ei todellakaan tarvitse anaaliseksiin suostua vaikka sinä siitä tykkäätkin! :D Eikä siinä ole mitään ahdasmielistä jos sitä ei halua tai siitä ei tykkää. Mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi kommenttiesi kanssa..?
Niin ja AP, eroa tuosta miehestä. Kuulostaa todella raskaalta suhteelta. Toisen pitää tehdä sinut onnelliseksi ja et taida nyt sitä olla.
No kuule haloo itselles. Ei mihinkään tarvitse kuules suostua, varsinkaan seksissä! Lueppa ajatuksella. Sanoin että itse en alkuun tykännyt ja sitten opin tykkäämään. En kenellekkään tyrkytä, mutta voi siitä tykätä/oppia tykkäämään ja että ei se tänä päivänä mitenkään poikkeavaa seksuaalisuutta ole. Itse olen joutunut luopumaan vakituisista peppujutuista kun mun mies ei tykkää.
Ja toi ap:n mies on sika ja ei ansaitsisi naista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Halusin vaan saada ulkopuolisen mielipiteen asiaan, jonka kyllä itsekin jo sisälläni tiesin. Kaiken tämän välissä miehen kanssa on mukavaa ja hauskaakin yhdessäoloa, nyt vaan alkanut saada liikaa otetta tuo kyseinen käytös... Ja mitään en tietääkseni ole miehelle tehnyt miksi käyttäytyy noin. Syyllistää minua mm. siitä että on niin stressaantunut ettei saa nukuttua. En käsitä mitä olen tehnyt, olen lähinnä koittanut vahvistaa hänessä tunnetta että tykkään hänestä ja haluan olla hänen kanssaan. Paitsi että nyt alkaa mitta olla täynnä. Pyysi pari päivää sitten rahaa lainaksi, selitin etten tykkää lainailla enää rahaa kellekään ja siitä suuttui eikä ole ottanut yhteyttä. En ole itsekään ottanut enkä taida ottaakaan enää.
Ap
Älä ota enää muuta yhteyttä tuohon äijään, kuin että laitat sille viestin, missä sanot että tämä oli nyt tässä. Ei kuulosta terveeltä tuo mies, ja tämä on miehen mielipide.
Naisystävällä suunnilleen samanlainen miesystävä, mutta puhe ei mene perille. En tiedä vaikka pelkäisi jättää miesystävänsä väkivallan pelosta, en ole vielä niin pitkälle päässyt hänen kanssaan keskusteluissa.
Oletko ajatellut mitä menetät jättäessäsi moisen ihmisen, et yhtään mitään.
Halusin vaan saada ulkopuolisen mielipiteen asiaan, jonka kyllä itsekin jo sisälläni tiesin. Kaiken tämän välissä miehen kanssa on mukavaa ja hauskaakin yhdessäoloa, nyt vaan alkanut saada liikaa otetta tuo kyseinen käytös... Ja mitään en tietääkseni ole miehelle tehnyt miksi käyttäytyy noin. Syyllistää minua mm. siitä että on niin stressaantunut ettei saa nukuttua. En käsitä mitä olen tehnyt, olen lähinnä koittanut vahvistaa hänessä tunnetta että tykkään hänestä ja haluan olla hänen kanssaan. Paitsi että nyt alkaa mitta olla täynnä. Pyysi pari päivää sitten rahaa lainaksi, selitin etten tykkää lainailla enää rahaa kellekään ja siitä suuttui eikä ole ottanut yhteyttä. En ole itsekään ottanut enkä taida ottaakaan enää.
Ap