Arvaa ikäni!
Jotkut väittävät pystyvänsä päättelemään av-mammasta yhtä ja toista pelkän kommentin perusteella. Nyt haastan teidät todistamaan sen! Voit kysyä mitä vain, vastaan, jos ei se suoraan paljasta ikääni.
Kommentit (44)
Mitä tv-sarjoja katsoit lapsena ja teininä? Mitä musiikkia kuuntelit, fanititko jotain bändiä?
Tämän jälkeen ei tarvi paljon enää mielipiteistä tai kielenkäytöstä päätellä. Kysykää mieluummin jotain, mistä jää teillekin vähän haastetta. No, ei ollut omaa kännykkää yläasteella :)
Kuuntelin paljon musiikkia, aika monenlaistakin ja paljon mm. heavya, mutta mulla ei koskaan ollut mitään varsinaista idolia.
Enkä 35. Olis vielä kiva, jos kertoisitte, mistä päättelette, vai heitättekö vain arvauksia?
Ah-ha, sana "heavy" paljastaa minulle, että olet syntynyt 70-luvulla! Menikö edes vuosikymmen oikein? :D
Oliko nuoruudessasi Spice girls in?
13-vuotiaana taisin eka kertaa seurustella :) ja siitä on jo kulunut aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ah-ha, sana "heavy" paljastaa minulle, että olet syntynyt 70-luvulla! Menikö edes vuosikymmen oikein? :D
Kiva, että tuli perusteltu arvaus!Menköön sen kunniaksi kerralla koko vuosikymmen, tämän jälkeen odotan ihan täsmälleen oikeaa arvausta. En ole syntynyt 70-luvulla.
Spice Girls ei ollut mun teinivuosieni juttu.
Kirjoitustyylistä päätellen olet eläkeläinen. 72?
Oliko sulla yläasteella kännykkä?