Mitä ajattelet 26-vuotiaasta kolmen lapsen äidistä?
Kommentit (14)
Onhan se vähän surkuhupaisaa.
terv. lapseton ja onnellinen
Miettisin, onko mitään korkeakoulututkintoa ehtinyt hankkia..
sitä että en koske. pelkkää ilmaa ja pieru kengässä.
Vierailija kirjoitti:
On voinutkin hankkia, mutta jos ei ole, niin mitä sitten? Ei kaikkien tarvitse hankkia korkeakoulututkintoa.
Lesta, maalainen tai muuten vähän yksinkertainen. Sori, vähän kärkevästi sanottu, mutta maalla monet pariutuu ja sikiää nuorena. Samoin nuo muut tapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Miks olis tarvinut? Vai onko nykyään kaikkien pakko hankkia korkeakoulututkinto?
Pitäiskö ajatella jotain erityistä? Ehkä korkeintaan ettei itsestä ainakaan olisi siihen, mutta hyvä juttu jos se pärjää ja jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Lesta, maalainen tai muuten vähän yksinkertainen. Sori, vähän kärkevästi sanottu, mutta maalla monet pariutuu ja sikiää nuorena. Samoin nuo muut tapaukset.
Et oo tosissas?
Itse täytän 26 vuotta kuukauden kuluttua siitä, kun saan kolmannen lapsen. Korkeakoulututkintoa suoritan parhaillaan, enkä näe ongelmaksi suorittaa vauvan kanssa loppuun. Enkä myöskään yksinkertaiseksi itseäni tunne. Mitä väliä, mitä muut ajattelee? Nimenomaan haluan lapset nuorena, ei tarvi kolmen kympin toisella puolella enää ruveta tekemään. :)
En mitään ihmeellistä. Ajatteletko, että siinä olisi jotain erikoista, että joku ihmettelisi kuinka olet noin nuorena kerennyt tekemään noin monta lasta.... noup... tuossa ei ole mitään ihmeellistä.
Itse olen 26 vuotias 4 lapsen äiti, jolla on ylioppilastutkinto, ammattitutkinto, työpaikka ja työkokemusta omalta alalta 3v. Nyt olen kotona kunnes kuopus täyttää 3v.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kyllä hyvä! Vissiin päätelmäsi on peräisin omasta tutkimuksesta tai sitten sulla on vähän vanhanaikainen käsitys :D
White trash, yksinkertainen, epäkiinnostava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ai missä maalla? Kerropa.
Terveisin maalainen
Luultavasti parempaa kuin alkuperäisen kysymyksen esittäjästä.