Miksi kaunis nainen pelaisi online-pelejä?
Muuta kuin huomion takia tietysti? Minulla on kiikarissa yksi muodollisesti pätevä muija ja paljastui sitten, että hän pelaa online-pelejä. Teoriassahan tuo on joka miehen unelma, mutta mietityttää vain, että mitkä ovat ne oikeat syyt pelaamiseen. Kaunis nainenhan saa nörttipiireissä miehiltä loputonta huomiota, palvontaa jne. joten narsismin vaara on ihan todellinen tällaisen kohdalla. Meinaan vaan että tuon naisen jumalaisella perseellä saisi huomiota kyllä ihan kaikilta miehiltä, miksi pitää siis nörttien harrastuksissa kiehnata?
M23
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ihan vaan harrastaa pelaamista?
Mitä tarkoitat?
Samasta syystä kuin rumakin nainen tai mies tai vaikka naapurin kakara, eli koska tykkää pelaamisesta.
Sä saatat laittaa kyseisin perseen jollekkin jalustalle mutta muut ei välttämättä välitä. Kohtele sitä ihmisenä niin saatat päästä lähemmäs. Ja jengillä nyt on mitä ihmeellisempia harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Sä saatat laittaa kyseisin perseen jollekkin jalustalle mutta muut ei välttämättä välitä. Kohtele sitä ihmisenä niin saatat päästä lähemmäs. Ja jengillä nyt on mitä ihmeellisempia harrastuksia.
Eikö sinua ihmetyttäisi, jos komea mies kävisi jossain kutomispiirissä?
Minä olen miehenä huomannut, kun olen pelejä pelannut, että tässäkin asiassa on valtava ero sillä, onko kyseessä suomalainen tai ulkomaalainen nainen. Joskus kun on näkynyt uutisia, TV-ohjelmia yms. jossa on ollut naisia pelaamassa, on suomalainen nainen ollut niissä lähes poikkeuksetta lihava, tyylitön ja ns. kananpersetukan omaava. Ei ole tullut yhtään kaunista suomalaista online-pelejä pelaavaa naista vastaan.
Sitten kun on näkynyt myös uutisia, TV-ohjelmia ja nettivideoita pelaavista naisista ulkomailla, niin voi taivas! Joukossa on vaikka kuinka paljon aivan helvetin hyvännäköisiä, hyväkroppaisia, kauniit pitkät hiukset omaavia, kauniskasvoisia ja muutenkin todella kauniita naisia.
Ai jos on kaunis perse, ei voi pelata tietokoneella. Jospa poju kaivaisit pääsi pois sieltä omasta perseestäsi ja antaisit ihmisten päättää ihan itse, mitä harrastavat.
Ehkä koska hän pitää pelaamisesta? Voisiko se olla syynä tähän erikoiseen käytökseen?
Huhu, melkoisia aivopieruja täältä saakin lukea välillä... Ikäsi ap kyllä selitti kaiken, kasvamiseen!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä huomannut, kun olen pelejä pelannut, että tässäkin asiassa on valtava ero sillä, onko kyseessä suomalainen tai ulkomaalainen nainen. Joskus kun on näkynyt uutisia, TV-ohjelmia yms. jossa on ollut naisia pelaamassa, on suomalainen nainen ollut niissä lähes poikkeuksetta lihava, tyylitön ja ns. kananpersetukan omaava. Ei ole tullut yhtään kaunista suomalaista online-pelejä pelaavaa naista vastaan.
Sitten kun on näkynyt myös uutisia, TV-ohjelmia ja nettivideoita pelaavista naisista ulkomailla, niin voi taivas! Joukossa on vaikka kuinka paljon aivan helvetin hyvännäköisiä, hyväkroppaisia, kauniit pitkät hiukset omaavia, kauniskasvoisia ja muutenkin todella kauniita naisia.
Ja sitten heräsit?
Olen pelannut eri laitteilla kauan ennen kuin sinä olit edes syntynyt enkä aio lopettaa vain sen takia että parikymppiset pojat kuvittelee että olen väkisin tunkemassa heidän harrastukseensa.
N33
Miksi te miehet yritätte omia peliharrastuksen?
Ehkä se ihan vaan harrastaa pelaamista?