Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun on tosi vaikea vastata viesteihin?

Vierailija
13.01.2016 |

Viivyttelen asiassa ja ahdistun viesteistä. Kaikista - wilma, kaverit, äiti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, saattaa mennä päivistä kuukausiin. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just sama. Ahdistun, kun tuntuu että pitäisi saada vastattua mahdollisimman nopeasti. Seuraavaksi ahdistusta aiheuttaa se, kun mietin että onko joku sanamuoto liian puto/töykeä/epäselvä tms ja alan miettimään sanojen oikeinkirjoitusta ja jopa olemassaoloa :D viimeksi hämmennystä aiheutti sana olisikohan. Oli_siko_han? Siko? Sikohan? Tyhmän kuuloista. Päädyin kuitenkin kirjoittamaan sanan :D

Vierailija
4/9 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puto = outo. T. Kolmonen

Vierailija
5/9 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa vikaa, mutta vielä pahempi soittamisen kanssa. Koita sellaista, että rysäykselllä hoidat kaikki vastausta odottavat. Siitä tulee hyvä mieli ja sitten vastaat sellaisiin, mihin pitää vastata niin samantien ja sellaiset, mihin ei tarvi, poistat kokonaan häiritsemästä. Otat oikein asiaksesi ensin etsiä kaikkiin ne tiedot, joita tarvit, istut pöydän ääreen ja yhden kerrallaan hoidat alta pois. 

Vierailija
6/9 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen vastannut jo pariin viestiin! Sain wilma- viestit pois päiväjärjestyksestä.

Vastaamatta jäi kaverille, joka olisi kyllä tarvinnut nopean vastauksen.

En vain pystynyt :( ap

Vierailija
7/9 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen vastannut jo pariin viestiin! Sain wilma- viestit pois päiväjärjestyksestä.

Vastaamatta jäi kaverille, joka olisi kyllä tarvinnut nopean vastauksen.

En vain pystynyt :( ap

Hyvä! Nuo wilmajutut on tärkeitä. Kun jatkossa saat nopsemmin vastattua, ne eivät kasaannu ja sitten ala ahdistaa. Kyllä se siitä. Minäkin just eilen viimeksi pakotin itseni hoitamaan muutaman roikkuneen jutun, siinä meni noin viisi minuuttia.

Joskus ihailen niitä ihmisiä, jotka soittaa mihin vaan. Ihan missä vaan ne voi sanoa, että no minäpä soitan ja kysyn. Ei onnistu minulta. Vaikka ihan toimiva järkevä ihminen olenkin. Inhoan puhelimessapuhumista. 

Vierailija
8/9 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinhän ne kannatta kerralla hoitaa. Joskus siitä viestiin vastaamisesta seuraa vaan uusi viesti, uusi kysymys ja ongelma... Ahdistavaa :D

Ihme että jotkut ihmiset jaksaa kanssani vielä. Itse lakkaan laittamasta viestiä, jos tulen torjutuksi. Ap

Vierailija
9/9 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus on luonnollinen reaktio jonkin luonnottoman äärellä. Viesteihin vastaaminen ei ole teknisesti vaikeaa, mutta elämäntapana jatkuva sähköinen reagointi sitä on. Minä en pystynyt koskaan edes menemään Wilmaan, mistä kyllä koulu rankasti syyllisti. Nyt jälkikäteen olen tyytyväinen, että suojauduin siltä. Mitään pahaa ei tapahtunut, vaikka en käyttänytkään Wilmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi