Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien kotiintuloajat?

Vierailija
12.01.2016 |

Mun kaveri ihmetteli kun kuuli, että meillä teinien (13, 16, 17) kotiintuloajat on pe-la nuorimmalla kl 21:00 ja vanhemmilla kl 24:00.
Kaverin lapset saa kuulemma olla ulkona "ihan miten tykkäävät" myös viikolla! Meillä tullaan kouluiltoina suoraan koulusta tai harrastuksista kotiin. Mutens muilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samansuuntaiset oli meillä ja täysi-ikäisinäkin odotin saavani tietää missä ovat ja mihin aikaan tulevat. 

Vierailija
2/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit 13 ja 14 ovat enimmäkseen kotona. Jos jonnekin lähtevät niin kotiin klo 21.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotiintuloaikoja, koska ovat aina ennen yhdeksää kotona

Ai että teinit puoleen yöhön ulkona? Ei

Vierailija
4/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit 15v ja 13v. Pääsääntöisesti liikkuvat vain harrastuksiinsa (joita on paljon). Kotiintuloaikoja ei ole määritelty, koska siihen ei ole ollut vielä tarvetta. Ääreisharvoin lähtevät vaan hengailemaan jonnekin ja silloinkaan eivät tästä omalta kylältä (lähiö pk-seudulla) poistu. Joskus on joku juttu, mihin menevät ja silloin sit sovitaan erikseen.

Voihan olla, että kavereilleen sanoisivat, et ei oo kotiintuloaikoja, mut se ei tarkoita, et saisivat mellastaa miten haluavat. Pitävät itsensä niin ruodussa, et toisaiseksi tää asia on mennyt ihan nätisti. Kuuluisat viimeiset sanat?

Vierailija
5/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 on liian myöhäinen kotiintuloaika, 20.00 maksimi

Vierailija
6/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma äitini antoi aina riekkua miten tykkään. Kaverit joilla kotiintuloajat oli tiukimmat olivat niitä jotka vetivät kännit äkkiä koska kapinointi. Mä olen nyt 20v, enkä vieläkään ole ollut kännissä kertaakaan. Tupakkaa poltan, mutta ekan kerrankin 18-vuotiaana. Vaikka sain riekkua miten tykkäsin niin ilmoitin aina missä olen ja suunnilleen monelta tulen. Kun äiti luotti luotin minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä