Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näimpä eilen =(

Vierailija
14.02.2006 |

No taas kutsutaan kyylääjäksi, mutta jaampa tämän kanssanne!!

Eli eilen lumipyryssä näin teiniäidin työntävän alle vuodenikäistä vauvaa rattaissa (ei kuomua tai muuta suojaa) ohuessa haalarissa ja kevät mysyssä.

Tulivat vastaan kun työnsin omaani talvikamppeissa ja lampaantalja rattaissa. No tiedän ettei asia kuulu minulle, mutta jotenkin tuntui pahalta nähdä.

En mitenkään mollaa teiniäitejä, mutta kuljettaisiin sään mukaisissa varusteissa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi; näiNpä ja jaaNpa

Vierailija
2/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsekkin olen nuori äiti, joten kyllä osaan arvioida, että oli itseäni nuorempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ehkä kannattais mennä pokeksi. koska esim. minulta kysyttiin paperit kun yritin ja pääsin ravintolaan sisään, ikää 29v.

ja jos matka on lyhyt ja sää muuttunut siitä kun menivät vaikka kylään.. no kyylää rauhas, jos se tuottaa sulle nautintoa.

Vierailija
4/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUtta kyllä näköjään montaa kouraisee, ei vissiin lapsia pueta kunnolla.

Lienenkö ainoa

Vierailija
5/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen talouspäällikkönä keskisuuressa yrityksessä ja minulla on kaksi alaista.

Kaikki tuntemattomat ihmiset kohtelevat ja luulevat minua toimistoapulaiseksi.. Vielä vähemmän uskovat, että minulla on lapsia..

Ja ihmiset luulevat lapseni kulkevan isosiskonsa / hoitajansa kanssa tai sitten pitävät onnettomana teiniäitinä =)

Vierailija
6/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ihmettelen näitä jotka työntää -5asteessa muksuja sadan vällyn alla ja 3v vaunuissa kuomujen suojassa, äp-makuupussi tuulen suojana, lampaantaljoja kärryt notkuen.

sitten ihmetellään kun ei ole vara.kypärähattua mukana kun tää on märkä hiestä.. miksihän?

Vierailija
7/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että jotkut kiinnittää tommosiin asioihin huomiota ja tietää jopa haalarin paksuuden silmämääräisesti.

Minä en oo tänä talvena nähny yhtään rappiolla olevaa teiniäitiä tai muutakaan äitiä jonka lapsi olisi huonosti puettu.

Niinhän sitä sanotaan että " sitä näkee mitä haluaa nähdä"

Vierailija
8/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi, näyttikö lapsi olevan kylmissään? Mistä ihmeestä tiedät, mitä siellä haalarin alla oli?

Toiset vaan ei näytä pääsevän yli siitä, että joku on kehdannut tehdä lapset nuorena...

Vierailija
9/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräti kaksi alaista talousjohtajalla! Sinäpä olet sitten mahtavaan asemaan päässyt. ;-D

Vierailija
10/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niinhän sitä sanotaan että " sitä näkee mitä haluaa nähdä"

Ja minullekin on sanottu että " olisin voinut vannoa että olet korkeintaan 17 tai 18!" .

Ja tosiaan, ap, mistä tiedät oliko kyseinen teini lapsen äiti?

Pikkuveljestäni mutistiin kerran jotakin " teini-isä vaan dokaa" kun olimme hänen kanssaan kaupassa. Pikkuveljeni siis osti olutta ja hän vain sattui samaan aikaan kauppaan kanssani. Siitä ilmeisesti joku välkky ajatteli että " teiniperhe olutostoksilla" :D

t. " teiniäiti" 25v.

Vierailija
11/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 3 lasta ja näytän nuorelta.

Käymme läheisillä leikkialueilla ja leikkipuistossa lastemme kanssa leikkimässä ja kahdella lapsellani on kunnolliset talvipuvut rukkasineen ja saappaineen, kun taas keskimmäinen on pukeutunut kevyemmin.. Syitä on kaksi, joista toinen on lapsen hikoileminen (hiukset oikeasti litimärät) jos pitää pukua ja toinen on syy on hänen inhonsa pukua kohtaan.. Inho johtunee tuosta kuumuudesta ja hikoilusta?

Että voi lapsi raukkaa, kun tämä teiniäiti taitaa syrjiä tms keskimmäistä lastaan? ;)

Vierailija
12/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä tuskin voit ymmärtää ;)

Sääli.

Vierailija
13/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän se lapsi ois huutanu täyttä huutoa jos kylmä ois..

Kannattaskohan ap tehdä niin että pitäisit vaan huolen omista asioistasi. Ja jos sinua kerran lapsen vaatetus niin häiritsi niin olisit sanonu siitä suoraan tälle äidille (jos siis oli lapsen äiti).

Meidän poika on aina ollu semmonen kuuma kalle että vaik ois kuin vähän vaatetta ni aina on hiki päässä.

Vierailija
14/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voinut kirjoittaa, että näin äidin, jonka lapsella oli vähän vaatteita. Jos äiti olisi ollut esi. 35-vuotias, ikää olisit tuskin maininnut.

Vierailija
15/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään viimeksi joku nainen pihalla tuijotti tooosi pitkään kun vauvani kanssa tulin vastaan.

Plaah!

Vierailija
16/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan riipaisi syvältä. Että näin

Vierailija
17/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta väärinpä taas täällä tuli tehtyä, kun jotain omaa mielipidettään esille tuo.

Vierailija
18/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut itse kirjoittaa pari viikkoa sitten samanlaisen jutun. Sateenvarjorattaissa kökötti alle 6 kk ikäinen vauva äp:n kevyttoppahaalarissa ilman villasukkia tai töppösiä, päässä ohut myssy. Tuuli kovaa ja kylmästi, ja tiedän että heillä oli muutama kilsa kotimatkaa. Säälitti ihan. :(

Vierailija
19/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko itselläsi joku pätemisen tarve?

Vierailija
20/23 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan varma, että keskimääräinen teininä lisääntyvä ihminen on vastuuton, joten en ihmettelisi yhtään, vaikka ei lastaan osaisi pukea. Ja kyllä ihmisestä voi nähdä 100% varmasti, että hän on teini, jos on itsekin parikymppinen.

Ja ei tarvi kirjoitella ' minä sain lapseni teininä ja nyt olen tohtori ja on omakotitalot...' - puhun KESKIVERTOTEINISTÄ, en KAIKISTA TEINEISTÄ.

t. ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän