Jos vastapuoli tallentaa Snapchat-viestin, tiedänkö minä sen?
En puhu siis screenshotista vaan chatissa käytävässä keskustelussa.
Jos siis vastapuoli haluaa syystä tai toisesta tallentaa viestin/viestejä, näenkö minäkin sen? Vai näenkö vain, jos olen itse tallentanut?
Normaalistihan viestit katoaa suoraan, jos niitä ei erikseen tallenna.
Kommentit (11)
Juu, en sitä nyt pelkääkään! Tilanne siis on se, että keskustelussamme näkyy koko ajan yksi viesti (harmaalla pohjalla eli tallennettuna) mutta minä urpo en tiedä, onko vastapuoli sen tallentanut vai minä vahingossa - enkä kehtaa kysyä. Kyllä, kaikkea sitä voikin hävetä!
Kokeile painaa harmaata viestiä pitkään. Ruudussa pitäisi tällöin lukea "tallennettu" tai "tallentamaton" tms, en muista tarkkaan. Jos ruudussa lukee "tallentamaton" tms, mutta viesti näkyy edelleen harmaalla pohjalla, toinen osapuoli on tallentanut sen.
Snapchattiin pääsee myös sellaisilla ohjelmilla jotka ei ilmoita kuvienkaan tallentamisesta tai välitä mistään aikarajoituksista kauanko kuvaa saa katsella. Yksi tämmöinen on Casper
Juu viestit ei todellakaan katoa minnekään, vähintään se firma kerää ne datat talteen syytä x varten.
Mulla viestit jotenkin tallentuu automaattisesti? En saa niitä pois mitenkään. Opastaisko joku tyhmää kuinka saan ne poistettua vai pysyvätkö tuossa aina kun kaveri ne on omaan luuriinsa tallentanut? 🤔
Uppista. Sama kiinnostaa minua. Sehän se snäpin alkuperäinen tarkotus on ollukki, että viesti katoaa, kun se on luettu. Miten saa poistettua ketjun tallentuneet viestit?
Eikö Snapchatiin pääse netin kautta katsomaan julkkisten snappeja ilman että kirjautuu. kun esim Twitterissä pääsee
jos painat viestiä pohjaan eikä se muutu valkoiseksi vaan tummemmaksi harmaaksi ja ilmoittaa, että tallennettu, vastapuoli on sen tallentanut. Ja edelliselle vastaajalle, ketjuun tallennettuja/toisen tallentamia viestejä ei pysty millään poistamaan.
En tiedä, mutta faktahan on se, että jos joku haluaa tallentaa jotakin tietämättäsi, niin hän sen myös tekee. Alkeellisimmillaan ottamalla kuvan ruudusta toisella kameralla.