Onko tämä teistä lainkaan outoa? Sokoksen kassasta kyse
Olin siis Sokoksella ostoksilla ja päätin ostaa hiusharjan. No, olin kassalla maksamassa ja myyjä laittoi harjan pussiin. Maksukone näytti "Lukuvirhe" ja anna kortti kassalle, mitä se nyt aina näyttääkään. Johtui varmaan pakkasesta kun siru on niin kylmä? Myyjä näki tämä ja otti samantien harjan pussista pois? :D Otin kortin pois ja hankasin sirua (niin myyjät ovat yleensä neuvoneet tekemään jos näin on sattunut). Myyjä vain katsoi minua tympeänä kun maksu menikin läpi.
En nyt loukkaantunut mutta hämmennyin kyllä :D Takana oli paljon jonoa ja tuntui kyllä vähän nololta. Olettiko myyjä, etten voi maksaa ollenkaan? Eihän lukivirhe sitä tarkoita etteikö olisi rahaa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
FirstWorldProblems......
Noh, ei tarvitse noin vakavasti ottaa. :D Ehkä muillekkin on sattunut jotain hämmentävää kassojen kanssa?
ap
Myyjä teki "virheellisesti" laittaessaan harjan pussiin ennen maksua.
Kai katsoit nimen nimilapusta ja laitoit sokoksen johdolle kohdennettua palautetta? Tympeät harjan pussista pois ottajat pois asiakaspalvelualalta.
Vierailija kirjoitti:
Kai katsoit nimen nimilapusta ja laitoit sokoksen johdolle kohdennettua palautetta? Tympeät harjan pussista pois ottajat pois asiakaspalvelualalta.
Voi sinnuu...
Vierailija kirjoitti:
Myyjä teki "virheellisesti" laittaessaan harjan pussiin ennen maksua.
Nopea liikkeissään ainakin :D
Tollasia ne yleensä on. Sellasia ylimeikattuja ja halvan näköisiä bimboja stockkan & sokoksen kosmetiikkaosastoilla. Tosin sokoksella on kyllä pari aivan huipputyyppiä, ja varmasti muuallakin mutta suurinosa on kyllä niin aivokuollutta sakkia.. Itse olen järkeillyt sen niin, että niitä harmittaa kun ostan yleensä kerralla enemmän kosmetiikkaa ja hinnaksi voi tulla mitä vaan 500e-1000e ja niillä ei ole siihen ikinä itse varaa. Varsinkin stockkaan myyjien ilmeet ovat loistavia noissa tilanteissa, ei voi muuta kuin ihmetellä HR puolen tasoa kun niin epä asiakaspalvelijoita rekryää sinne...
Siis TÄH harjasko se jonkun pussit?
Tollasia ne yleensä on. Sellasia ylimeikattuja ja halvan näköisiä bimboja stockkan & sokoksen kosmetiikkaosastoilla. Tosin sokoksella on kyllä pari aivan huipputyyppiä, ja varmasti muuallakin mutta suurinosa on kyllä niin aivokuollutta sakkia.. Itse olen järkeillyt sen niin, että niitä harmittaa kun ostan yleensä kerralla enemmän kosmetiikkaa ja hinnaksi voi tulla mitä vaan 500e-1000e ja niillä ei ole siihen ikinä itse varaa. Varsinkin stockkaan myyjien ilmeet ovat loistavia noissa tilanteissa, ei voi muuta kuin ihmetellä HR puolen tasoa kun niin epä asiakaspalvelijoita rekryää sinne...
Voi apua. Mä en itse edes noteerais kassan pussitteluja ja ilmeitä, saatika että muistaisin tapahtuman vielä asioinnin jälkeenkin. Pohtiiko joku tämmösiä oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Mä en itse edes noteerais kassan pussitteluja ja ilmeitä, saatika että muistaisin tapahtuman vielä asioinnin jälkeenkin. Pohtiiko joku tämmösiä oikeasti?
Kyllä, kirjoitin pitkän vuodatuksen myös Hesarin yleisönosastolle!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan muistan, kun kiinnitin huomiota outoon käytökseen. Me ollaan niin erilaisia. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
No bimbot nyt muutenkaan noteeraa kuin itseään ja meikkejään!
FirstWorldProblems......