Onko tietoa Beatlesin Paulin ja Ringon terveydentilasta?
Yllätyin Bowien kuolemasta ja Paulin ja Ringon kohdalla tollanen yllätys olisi shokki.Jos tiedätte jotain pahaenteistä heistä niin infotkaa mua täällä palstalla että osaan vähän edes varautua.Just vasta tajusin että George Harrison oli vasta 58v kuollessaan mutta sentään sairauteen meni ettei käynnyt kun John pololle.Vaikka eikö Georgekin saannut puukosta joltain hullulta ja tämä nopeutti hänen loppuaan?
Kommentit (34)
Ei viittitä Ringoa morkata se on varmaan maailman symppiksin julkkis!
Ajatellaanpa sitä biisien määrää Beatlesin tuotannossa. Ikivihreitä kaikki.
Pelkistä rumpuraidoista tunnistaa jokaisen biisin. Niin loistava rumpali Ringo on. Ringo teki jokaiseen biisiin uniikin rumpusävellyksen ja se, jos mikä, kertoo miehen neroudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ringon morkkaajat eivät tiedä mistä puhuvat. He oikeastaan kertovat kaiken itsestään.
Itse olen miettinyt milloin tulee suru uutisia elokuvatähtien puolelta.
Sean Connery, Roger Moore, Jack Nichollson, Al Pacino...
Ne oli minun nuoruuden tähtiä. En minä edes osaa nimetä nykyisiä elokuvatähtiä no yhden osaan Matthew McConaughey.
Kenestä kuuluisuudesta kuuluu seuraavaksi suru uutisia?
Eikös Paul ole taas uusissa naimisissa?Minä ainakin odottelen ennemmin vauva kun kuolin uutisia;)
Lennonin kuolema oli suurempi juttu jopa kuin Auerin miehen. Siis sen joka se huppumies kuulemma tappo ja Auer huusi vain, että "uole" ja sehän ei laitonta ole. On heppu vieläkin vapaalla jalalla. Allegedly.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostais onkohan Johnin kuolema aikanaan ollut suurempi uutinen kun Lemmyn ja Bowien?Itse en vielä elännyt.
Sanoisin, että oli ainakin suurempi uutinen kuin Lemmyn kuolema ja ehkä Bowienkin tai vähintään samaa luokkaa. Kohua tietysti lisäsi, että kyseessä oli murha, sikälikin oli uutisissa ehkä enemmän, kun raportoitiin pidätyksestä ja oikeudenkäynnistä ym varsinaisen kuolinuutisoinnin jälkeen.
t vanha käpy, joskin vielä teini silloin, kun Lennon murhattiin.
Paulilla on ollut sydänvaivoja. Kukaan Beatleista ei vienyt itseään hautaan alan miesten tapaan (huumeet), vaikka kävivät sekoiluvaiheen läpi.
"Lähtövuorossa" vanhoista staroista voisi olla, jo pelkän ikänsä takia: Robert Plant,Keith Richards ym. Heidän bänditoverinsa, Bob Dylan, Ozzie, Birgitte Bardot, Sophia Loren
Vierailija kirjoitti:
Lennonin kuolema oli suurempi juttu jopa kuin Auerin miehen. Siis sen joka se huppumies kuulemma tappo ja Auer huusi vain, että "uole" ja sehän ei laitonta ole. On heppu vieläkin vapaalla jalalla. Allegedly.
Auerin miehen kuolema ei ole tainnut olla maailmanlaajuisessa uutisoinnissa tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Paulilla on ollut sydänvaivoja. Kukaan Beatleista ei vienyt itseään hautaan alan miesten tapaan (huumeet), vaikka kävivät sekoiluvaiheen läpi.
"Lähtövuorossa" vanhoista staroista voisi olla, jo pelkän ikänsä takia: Robert Plant,Keith Richards ym. Heidän bänditoverinsa, Bob Dylan, Ozzie, Birgitte Bardot, Sophia Loren
Bob Dylan on ainakin hyvässä kunnossa ikäisekseen. Paitsi lauluääni aika raffi, mutta muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sillä on isoin nenä.
Sitäpä juuri. Katsele tästä nykyajan top-rumpaleiden mielipiteitä Ringon neroudesta.
Soitatko itse rumpuja?