Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tietoa Beatlesin Paulin ja Ringon terveydentilasta?

Vierailija
12.01.2016 |

Yllätyin Bowien kuolemasta ja Paulin ja Ringon kohdalla tollanen yllätys olisi shokki.Jos tiedätte jotain pahaenteistä heistä niin infotkaa mua täällä palstalla että osaan vähän edes varautua.Just vasta tajusin että George Harrison oli vasta 58v kuollessaan mutta sentään sairauteen meni ettei käynnyt kun John pololle.Vaikka eikö Georgekin saannut puukosta joltain hullulta ja tämä nopeutti hänen loppuaan?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne nyt oo hetkeen soitelleet ja mitään infonneet. Joskus viime syksynä Paulilla oli vähän närästystä ja Ringolla on näkö alkanut huonontua, mutta muuten olivat ihan ok. Pitääkin kysellä äijiltä, ettei mitään vaan ole muhimassa.

Vierailija
2/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostais onkohan Johnin kuolema aikanaan ollut suurempi uutinen kun Lemmyn ja Bowien?Itse en vielä elännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat noin? 

Vierailija
4/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostais onkohan Johnin kuolema aikanaan ollut suurempi uutinen kun Lemmyn ja Bowien?Itse en vielä elännyt.

Todellakin oli suurempi uutinen.

John Lennonin tiesivät kaikki vauvasta vaariin. Veikkaan, että varsinkaan Lemmyä eivät kaikki tiedä. The Beatles oli ja on yhä ykkönen.

Vierailija
5/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne nyt oo hetkeen soitelleet ja mitään infonneet. Joskus viime syksynä Paulilla oli vähän närästystä ja Ringolla on näkö alkanut huonontua, mutta muuten olivat ihan ok. Pitääkin kysellä äijiltä, ettei mitään vaan ole muhimassa.

No minulle ne ei enää vastaa hälyyttää vaan varattua mutta ilmoittele jos saat pojat kiinni.Voit laittaa mulle myös viestiä puh.0448570442.

Vierailija
6/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ihan suht hyvässä kunnossa ikäisiksiin ole.

Vierailija
7/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulle ne ei enää vastaa hälyyttää vaan varattua mutta ilmoittele jos saat pojat kiinni.Voit laittaa mulle myös viestiä puh.0448570442.

Ei kuule vastaa enää mullekaan, kokeilin just. Olisiko jostain närkästyneet. En kyllä lähettänyt joulukorttia, kun ajattelin säästää postimaksuissa. Pitää vielä vaikka niitten äidiltä kysyä, en viitti enää soittaa näin myöhään niille. Mutta laitan sulle tekstarin, jos kuulen jotain, vai käytätkö whatsappia?

Vierailija
8/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bowie ja Lennon olivat ainakin ystäviä.Varmasti kaveerannut kyllä kaikkien Beatlesien kanssa.Lemmystä en tiedä onko sopinnut noitten porukoihin.

Vierailija
9/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

John Lennonin tiesivät kaikki vauvasta vaariin. Veikkaan, että varsinkaan Lemmyä eivät kaikki tiedä. The Beatles oli ja on yhä ykkönen.

Lisäksi John Lennon kuoli väkivaltaisesti. Pasifismin kannattaja surmattiin, kuten muutama muukin :(

Vierailija
10/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnin kuolema oli aikansa The Uutinen. Hänet (ja Beatlesin) tunsivat ihan kaikki ihmiset.

Sen sijaan esimerkiksi minä (60-vuotias mummeli) kuulin Lemmyn nimen ensi kertaa nyt, kun hänen kuolemastaan uutisoitiin, vaikka olen ihan aikaansa seuraava ihminen.

Vierailija
11/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
12/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bowie ja Lennon olivat ainakin ystäviä.Varmasti kaveerannut kyllä kaikkien Beatlesien kanssa.Lemmystä en tiedä onko sopinnut noitten porukoihin.

Olihan Lemmykin sivistynyt mies, ties vaikka hengailikin. Ozzykin hengailee Elton Johnin kanssa ja pitää kuulemma jonkun verran yhteyttä McCartneyhyn mutta ei ole kuulemma uskaltanut livenä jutella paljon kun on niin suuri Beatles-fani.

Vierailija
13/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenedy,Diana ja Lennon heidän kuolemista on maailma mennyt hetkeksi sekaisin.

Vierailija
14/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä nuoria ja teidän huolia!Kuinka satavuotta vanhaa porukkaa täällä oikeen pyörii..

Vierailija
15/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Georgen poika on kuin kopio isästään.

Vierailija
16/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan säännöllisesti Paulilta sähköpsteja. Eli jätkä taitaa olla kunnossa.

Ringo? Apua , kuunnelkaa Boys ja muistelkaa kulta-aikoja. Hän oli uskomaton muusikko.

Vierailija
17/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul McCartneyllä on ollut sydänongelmia, muistaakseni kerrottiin jostain pienestä operaatiosta. John Lennonin kuolema oli suurempi uutinen jo siksi, että Lennon murhattiin. En tiedä onko tämä totta, mutta joskus on väitetty, että Bowie olisi ollut Lennonin murhaajan kakkosvaihtoehto. Bowie esiintyi tuolloin teatterissa (näytteli) New Yorkissa. Kaikki Rollarit ovat elossa, paitsi Brian Jones kuoli 27-vuotiaana.

Vierailija
18/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ringo? Apua , kuunnelkaa Boys ja muistelkaa kulta-aikoja. Hän oli uskomaton muusikko.

Siis Ringoko uskomaton muusikko?

Vierailija
19/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Ringoko uskomaton muusikko?

"Is Ringo the best drummer in the world?"

"Ringo isn't even the best drummer in the Beatles"

M22

Vierailija
20/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä Leonard Cohenia. Äijä on 81 ja painaa duunia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän