tajusin järkyttyneenä, että minulla on keski-ikäsen naisen nimi!! :O
melkoinen sokki tajuta, että 80-luvun suosikkinimet alkavat nykyään kuulua nelikymppisille ! Suvi, Päivi, Pia, Jenni...
Kommentit (18)
Jestas. Itse huomasin just, että mulla on vanhan naisen nimi. Ja kun kurkkasin peiliin, sieltä katsoi vastaan vanha nainen.
Miten tässä näin on päässyt käymään?
Päivi ja Pia on kyllä suosikkinimiä 60-70-luvulta.
Jaa, mua taas harmittaa et oma suhteellisen erikoinen nimi on nyt tullut yleiseksi viime vuosina syntyneillä... Bläääääh!
Ei tosta kannata järkyttyä. Mulla on fossiilin nimi.
Minä taas en ole tavannut ketään alle 40-vuotiasta jolla on minun nimi :-)
Vierailija kirjoitti:
Jestas. Itse huomasin just, että mulla on vanhan naisen nimi. Ja kun kurkkasin peiliin, sieltä katsoi vastaan vanha nainen.
Miten tässä näin on päässyt käymään?
Peileihin on tullut vikoja. Aina sieltä tuijottaa joku vanheneva luuska...
:D
On kyllä hassua, kun itse muistaa kirjoittaneensa piirustuksensa nurkkaan joskus Anne 7v. Ja sitten muistaa itsensä Anne 16-vuotiaana. Ja muistaa miten oli kolmekymppinen Anne, kiireisin askelin ja kirein ponnarein... nyt on yhtäkkiä Anne, 55.
Käsittämätöntä.
Ei kai kukaan 80-luvulla syntynyt ole vielä nelikymppinen?
Minulla taas on parikymppisen nimi, mutta peilistä näkyy mummo. 60-70-luvuilla olin nuori, mutta nimeni oli mummon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan 80-luvulla syntynyt ole vielä nelikymppinen?
Sama minuakin ihmetytti. Oon syntynyt -79 ja oon 36.
Vierailija kirjoitti:
melkoinen sokki tajuta, että 80-luvun suosikkinimet alkavat nykyään kuulua nelikymppisille ! Suvi, Päivi, Pia, Jenni...
No vaihda johonkin nuoremman naisen pissisnimeen. Hyviä ovat Jannica, Ennica, Munnica, Punnica, Sannica ja Cannica ja vastaavat. Kyllä sulle sopiva löytyy. Myös vanhan nimen ja pissisnimen yhdistelmät ovat nykyisin muotia: esimerkiksi Lyyli-Jannica, Enni-Cannica, Silja-Munnica jne.
Itse tajusin järkyttyneenä että minulla on pikkulapsen nimi
Mun lapsuudessa suosikkinimiä tuntui olevan Sanna, Minna tai Satu.
Pojista suurin osa oli nimeltään Mikko, Marko tai Teemu.
Arvaatteko, millä vuosikymmenellä olen syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
minkäs ikäisen nimi Titta on? :D
Tunnen kaksi Tittaa Toinen syntynyt 72, toinen 73 eli yli nelikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsuudessa suosikkinimiä tuntui olevan Sanna, Minna tai Satu.
Pojista suurin osa oli nimeltään Mikko, Marko tai Teemu.
Arvaatteko, millä vuosikymmenellä olen syntynyt?
70-luvulla?
Järkytyin kun otsikon luettuani tajusin, että minulla on 50 vuoden päästä vanhuksen nimi jota kukaan ei halua käyttää. Silloin kaikki Jezzicat, Betrit ja Zanterit vaan nauraa nimelleni, raaka maailma.
Terveisin Naispelko22
Voi kamala, suurin osa kaimoistani on syntynyt 1800-luvulla. Mulla on siis sama nimi kuin luurangoilla.
Jos vielä sukunimikin on keski-ikäinen, niin voi taivaan vallat!