Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hokkareilla luistelusta

Vierailija
12.01.2016 |

Lapset ei huoli mua mukaan luistelemaan koska luistelen hokkareilla. En osaa luistella kaunareilla eikä mulla edes ole sellaisia. Oon aina luistellu hokkareilla ja pelasin 18-vuotiaaks asti lätkää. Nyt en sais ottaa mailaakaan mukaan. Ja kaikki tää siks kun kenenkään muiden lasten äidillä ei kuulemma oo hokkareita eikä ne pelaa lätkää. Lasten mielestä vaan isien kuuluu jääkiekkoilla.
Kuka ja millon on opettanu mun lapsille tällaiset sukupuoliroolit??? En mä ainakaan...
No p-ke. Pysyköön piltit sitten kotona. Kaks nuorinta on niin pieniä ja osaamattomia vielä luistimilla etteivät pärjää keskenään ja noi esiteinit paskat pikkuveljistään välittää enkä kyllä ilman luistimia jäälle lähde. Hölmön hommaa kun voin kerran luistellakin. Mies on työmatkalla joten siitä ei oo nyt apua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerää. Olkoot lapset sitten luistelematta jos jos ei kelpaa.

Vierailija
2/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä aika opettaa, niin ei kasva ihan seksistejä pellejä lapsista. Ympäristöstä tuommoisen asenteen imee helposti, mutta sitä voi korjata. Älä luovuta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinä teinien naama loksahtaa, kun mamma näyttää taitojaan. Missään tapauksessa en antaisi periksi tuollaisessa asiassa. Saattavat sitä paitsi olla salaa ylpeitä mammastaan, teinien nyt vain kuuluu valittaa miten noloja vanhemmat on.

Vierailija
4/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen päiväkodissa ja ilokseni moni tyttö luistelee hokkareilla. Niiden puolesta liputamme, paljon paremminhan niillä luistelun oppii.

Vierailija
5/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan vielä kamalampi äiti, koska meillä kaikki lapsetkin luistelee hokkareilla sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
6/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kuulun kans "hokkarinaisiin", oon opetellut luistelemaan hokkareilla ja oon pelannut jääkiekkoa nuorena flikkana, meillä isä opetti kaikki lapset luistelemaan hokkareilla niin tytöt kuin pojatkin ja meitä lapsia oli 6 kpl

kaunoluistimilla pysyn hädin tuskin pystyssä, kärki tökkää aina

kun meidän esikoinen joka on tyttö ja nyt 15 v halusi aikoinaan opetella luistelemaan, sovittiin että mun isä ostaa tyttärentyttärelleen luistimet joululahjaks, mulle oli selvää että hokkarithan eli ne ekat harjoitusluistimet sieltä tulee, koska lahjan antaja oli isäni, miehen kanssa ei koskaan asiasta sen enempää puhuttu ja sit mies menetti täysin malttinsa kun kaivoi hokkarit joululahjapaketista

mies ei voinut tajuta, miten tyttö voisi opetella luistelemaan hokkareilla kun tyttöjen nyt vaan kuului hänen maailmassaan luistella kaunoluistimilla

no, esikoinen oppi luistelemaan hokkareilla ja hyvin oppikin, koulussa tytöt sai valita luisteleeko hokkareilla vai kaunareilla, näemmä oli nykyaika ehtinyt sinnekin toisin kuin mun miehen päähän, nyt mies ei enää nipota siitä millaisilla luistimilla tytöt luistelee

Vierailija
7/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde jäälle ilman muksuja, maila ja kiekko mukaan ja verestelet vähän taitojasi omaksi huviksi. Sano että saavat tulla perässä jos kiinnostaa. Saakeli. :D Periksi et kyllä anna!

Vierailija
8/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen päiväkodissa ja ilokseni moni tyttö luistelee hokkareilla. Niiden puolesta liputamme, paljon paremminhan niillä luistelun oppii.

Miten niillä oppii paremmin luistelun?

Vierailija
9/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde jäälle ilman muksuja, maila ja kiekko mukaan ja verestelet vähän taitojasi omaksi huviksi. Sano että saavat tulla perässä jos kiinnostaa. Saakeli. :D Periksi et kyllä anna!

Haloo! Äidin pitäisi olla perheen aikuinen ja sinä kehotat käyttäytymään yhtä hölmösti kuin lapset.

Vierailija
10/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunoluistimilla tulevat potkineeksi kärjillä vauhtia. Tai yrittäneeksi tehdä niin. Hokkareilla taas sivupotkun oppii helpommin.

Vierailija
11/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunoluistimilla tulevat potkineeksi kärjillä vauhtia. Tai yrittäneeksi tehdä niin. Hokkareilla taas sivupotkun oppii helpommin.

Mutta emme me nyt tietenkään kaunoluistimia mustamaalaa päiväkodissamme, mutta puutumme kyllä sellaiseen "poikien luistimet"-keskusteluun.

Vierailija
12/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Lisäksi kaunareilla opettelevat oppivat luistelemaan polvet ja reidet jäykkinä, hokkareilla oppii joustamaan jaloilla osin sivupotkun ansiosta. Mainituista syistä hokkareilla oppii myös käännökset terän molemmilla syrjillä helpommin.

Vierailija
13/13 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niillä on pakko opetella oikea potkutekniikka eikä hiihdellä eteenpäin pelkkien piikkien avulla. Ja kun terä ei jatku suorana taaksepäin, myös tasapaino tulee luonnostaan.

- yksi hokkariäiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi