Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PRKL!!!! Kiva ystävänpäivä!!!!

Vierailija
14.02.2006 |

olen koko päivän touhuillut keittiössä. Tein miehelle kääretortun, väsäsin kortin ja ostin jopa tulppaaneja. Nyt tein ruokaa..ja mitä mies????

Ei mitään!!!!

Tuli töistä, söi, laskeskeli uuden saunan hintaa ja lähti lapsen ja koiran kans ulos...

PRKL!!! En kyl enää ikinä yritä tehdä kellekkään hyvää mieltä, kun itse saan vaan pahan mielen... :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävänpväviestin ja mies meinasi, että haluan erota, kun niitä lähetetään vain ystäville....miehen logiikka jyrää. Kiittämättömiä urveloita.

Vierailija
2/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekin menoihinsa. Eikä ikinä muista mitään minun juhlapäiviäni. Eipä paljon huvittanut mitään ystävänpäiväksi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies rupes heti aamulla huutamaan että eikö mulla olekkaan sille mitään lahjaa, ja että eipä tarvi äitienpäivänäkään mun mitään odottaa...Tuli tosi paha mieli, kun meillä kuitenkin oli lapsen tekemä kortti ja lahja :(

-ap-

Vierailija
4/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseänsä auttaa jne.

Vierailija
5/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua sen miehen kanssa, vaikka parantaahan sauhuaminenkin omaa oloa.Kiva juttu että miehes läks ulos, mut sano, että tarvitset apua kotonakin. Tietty raskaana kaikki asiat tuntuu " raskaamille" =) Koita kestää ne anoppilanväet.

Vierailija
6/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa koko ystävänpäivän vietto, ysäviä voi muistaa muullakin tavalla kuin jonain tekemällä tehdyllä päivällä.

Onko ap.llä tullut mieleen että miehesi ei kenties pidä ystvänpäivää mitenkään sen kummempana kuin muitakaan päiviä? Turhaa, lapsellista kitinää. Kun mies ei huomaa ja voi nunnunnuu ja ruikuti ruikuti.

Vierailija
7/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi itsekas ja torkea!! Mutta miehille pitaa sanoa suoraan ja vaatia jos joku asia arsyttaa!

Vierailija
8/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-20 kotio töistä, vaikka siis mennyt aamulla nenn klo 9 töihin. Että mulle olisi luksusta, jos mies tulisi kotiin joskus jopa ennen klo 17. Mäkin olen kipeä, ollut jo pitempään (epäillään lymfoomaa), mutta ei. Ei noi miehet tajua mitään.

Vierailija
9/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme päivissä.Ota nyt vähintään ero

Vierailija
10/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen vanhemmat ovat mukavia. Enkä ole heitä koskaan haukkunut täällä enkä missään muuallakaan...Joten se siitä!!!

-ap-

Vierailija
11/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä pahaa on siinä että halusimme lapsen kans askarrella kortin?

-ap-

Vierailija
12/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mieti vaikka sitä, jotta olo helpottaa...

Vierailija
13/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kuulemma enää rakastanut. Siinä kaksi syytä...

Vieläkään en ole yli päässyt vaikka jo uusi elämä ja lapsi ja vaikka mitä!

Vierailija
14/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostaa lahjan tai tuo jotain hyvää kaupasta. Lopetahan tuo marttyyrina olo. Olet oma-aloitteisesti toiminut ja et voi vaatia, että myös mies tekisi samoin. Ihme porukkaa!

Vierailija
15/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli lähettänyt postissa minulle kortin, minä leivoin sydämenmuotoisia pullia.

Kivahan näin on muistaa pienillä asioilla, ymmärrän ap tuohtumuksesi! On kiva tuntea että välitetään ja tahdotaan yllättää pienillä asioilla..

Vierailija
16/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänäänkin olen sanonut monta kertaa miehelle, että mun selkää särkee, niin mies ei halua huomata mun tuskaa.

Ja on todellaista tuskaa seisoa keittiössä joka päivä monta tuntia ja väsätä ruokaa, kun selkää särkee, nivusia ja lonkkaa ja kipu säteilee jo jalkaan...

Mut ei sit voi mitään, jos ei mies halua mitenkään huomioida mua...

-ap-

Vierailija
17/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle kahvimukin jossa oli pehmo mukana. En ole saanut itse mitään. Tuolla se aukoo wc:n altaan rööriä,kun ei vetänyt. Tosi romanttista... Kiva kun aukaisee sen,mutta olisin minäkin kaivannut jotain henkilökohtaisempaa. Sympatiat täältä ap:lle

Vierailija
18/18 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen sen kun vain siltä tuntuu,en odotakaan vastapalveluksia,eipä tule pettymyksiäkään..