Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako ketään muuta olla kotona lapsen takia rönttösenä

Vierailija
12.01.2016 |

Kun siitähän johtuu se, ettei enää kiihota miestä ja seksi vähintäänkin huononee jos ei kokonaan lopu?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt lasta syyllistä saamatomuudestasi.

Vierailija
2/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä meille suomalaisille mitä tuo "rönttönen" on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsi nyt liittyy tähän? Miksi pukeudut rönttövaatteisiin ja jätät huolehtimatta itsestäsi? Jos se kerran on sinulle tärkeää?

Vierailija
4/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä räpellys! -/5

Vierailija
5/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsi nyt liittyy tähän? Miksi pukeudut rönttövaatteisiin ja jätät huolehtimatta itsestäsi? Jos se kerran on sinulle tärkeää?

Lapsen takia ei jaksa eikä tunnu ehtivän. Ja moniko esim. meikkaa lapsen huutaessa vieressä? Ap

Vierailija
6/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että rönttönen on bimbsa.

Vierailija
7/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin se onkin, mutta miksi toi pukeutuu seksivaatteisiin lapsensa kanssa? outoa..

Vierailija
8/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluni ei kovin rönttönen ole, korkeintaan parin päivän sänki. Ap

Vierailija
9/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen takia ei jaksa eikä tunnu ehtivän. Ja moniko esim. meikkaa lapsen huutaessa vieressä? Ap

Onko tää sulle tärkeää itsesi vuoksi vai miehen vuoksi? Voi olla että sun miehellä on kuitenkin päässä normaalit aivot, siellä jonkinlaista toimintaa ja kapasiteettia. Sitä kannattaa käyttää hyödyksi ja kysyä, että ahdistaako sinua että olen tässä nyt ihan naturellina enkä tällättynä drinksu kädessä sinä hetkenä kun tulet kotiin. Todennäköisesti miestä ei ahdista.

Jos tämä ahdistaa sinua, ihan itsesi vuoksi, niin äidit edelleen saa Suomen lain mukaan käydä kampaajalla ja ottaa hiuksiin kivan leikkauksen ja värin, kestovärjäyksen kulmiin ja ripsiin ja vaikka ripsienpidennykset jos haluaa. Ja sun kivat paidat on varmaan nyt yhtä kivoja mitä ne oli viime vuonna tähän aikaan, käytä niitä. Kaikkeen ei ehkä ole aikaa kuten ennen, ja siksi näissä asioissa voi oikaista. :)

Vierailija
10/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tärkeää kummankin vuoksi, palautetta rönttösyydestä alkaa tulla, jos se on todella massiivista tai jatkuu pitkään. Omaan itsetuntooni rönttöisyys vaikuttaa todella voimakkaasti, mutta vituttaisi myös vain miehen kommenttien pelosta käyttää viimeisiä voimia laittautumiseen. No, vaihtakoon sitten freesimpään, enköhän mäkin uuden hoidon saa - ainakin sitten kun ehdin joskus lauttautua rauhassa taas. Ap

Vierailija
11/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. säärikarvat stressaavat todella paljon, kun koskaan ei tunnu olevan tilaisuutta epiloida kun siitä tulee meteliä johon nukkuva lapsi herää. Ap

Vierailija
13/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se pihtaamista suunnitteleva mies sitten puuhaa kaiken ajan, jos lapsi on kerran yksinomaa sinun vastuullasi? Vai miksi et voi epiloida silloin, kun mies touhuaa lapsen kanssa?

Vierailija
14/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se pihtaamista suunnitteleva mies sitten puuhaa kaiken ajan, jos lapsi on kerran yksinomaa sinun vastuullasi? Vai miksi et voi epiloida silloin, kun mies touhuaa lapsen kanssa?

No silloin on kaikkea muuta muka akuutimpaa suoritettavaa ja ne karvat unohtuvat. Kunnes muistan ne taas sitten kun en pysty ajamaan niitä. Ap

Vierailija
16/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä meille suomalaisille mitä tuo "rönttönen" on?

Rönttönen = pillu.

Vierailija
17/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mies haluaa minua esim alastomana ja meikittömänä saunan jälkeen. Ei siihen meikkiä ja hienoja vaatteita tarvita. Enkä minä kyllä haluaisi olla semmoisen ihmisen kanssa, jonka seurassa ei kotona voisi olla kalsarit jalassa ilman että parisuhde kärsii.

Vierailija
18/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mies haluaa minua esim alastomana ja meikittömänä saunan jälkeen. Ei siihen meikkiä ja hienoja vaatteita tarvita. Enkä minä kyllä haluaisi olla semmoisen ihmisen kanssa, jonka seurassa ei kotona voisi olla kalsarit jalassa ilman että parisuhde kärsii.

No en mäkään ja siksi ero onkin vähintäänkin lähellä. Ap

Vierailija
19/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin se onkin, mutta miksi toi pukeutuu seksivaatteisiin lapsensa kanssa? outoa..

Huom! Binbsa.

Vierailija
20/24 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Binnbba!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän