Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiilasin Lidl jonossa -rapis

Vierailija
12.01.2016 |

Minut kiilattiin viime kerralla, joten kosto on suloista.

Kävelin tänään Lidliin ja siellä oli vain yksi kassa käytössä ja n. 10 metrinen jono. Jäin norkoilemaan kassojen nurkalle ja kohta kuului: Kassoille tarvitaan henkilökuntaa. Puolet toisesta jonosta siirtyi taakseni ja pääsin ensimmäiseksi.

En muuten olisi tehnyt näin, mutta viimeksi olin itse siellä 10 metrin jonon perällä ja minut kiilattiin samalla taktiikalla. Maksoin siis potut pottuina.

t. rapis

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kosto.

Vierailija
2/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt sai sinua kiilannut törkimys sitä mitä tilasi ja maistaa omaa lääkettään. Ei kyllä se tyyppi enää kiilaa, kun noin jämäkästi annoit juuri hänelle takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee, nopeet syö hitaat uuden kassan avautuessa.

Vierailija
4/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt sai sinua kiilannut törkimys sitä mitä tilasi ja maistaa omaa lääkettään. Ei kyllä se tyyppi enää kiilaa, kun noin jämäkästi annoit juuri hänelle takaisin.

Niinpä!

t. rapis

Vierailija
5/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonokiilarin kosto!

Vierailija
6/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se menee, nopeet syö hitaat uuden kassan avautuessa.

Kertoo tämän maailman itsekeskeisyydestä, mutta sellaisen maailman mukaan on pakko elää jollainen se on, muuten tulee jalkoihin tallotuksi aina.

t. rapis

Vierailija
7/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö eiköhän siihen kassalle saa mennä se joka ensimmäisenä kerkeää? Vai oletatko että jos kaupassa on 5 kassaa avoinna ja uusi kassa avataan niin muiden kassojen jonottajat jaetaan tasan tähän uuteen jonoon ennen kuin muilla on oikeus mennä siihen jonoon? Tuskin siinä kukaan mieltään pahoitti jos toisessa jonossa oli 5 ihmistä edellä ja siirtyi toiseen jonoon suoraan taaksesi

Vierailija
8/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö eiköhän siihen kassalle saa mennä se joka ensimmäisenä kerkeää? Vai oletatko että jos kaupassa on 5 kassaa avoinna ja uusi kassa avataan niin muiden kassojen jonottajat jaetaan tasan tähän uuteen jonoon ennen kuin muilla on oikeus mennä siihen jonoon? Tuskin siinä kukaan mieltään pahoitti jos toisessa jonossa oli 5 ihmistä edellä ja siirtyi toiseen jonoon suoraan taaksesi

Saa mennä, mutta onhan kiilaaminen kusipäistä.

t. rapis

Vierailija
9/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt kiilaamista ole. Muut ovat valinneet itselleen sen kassan jossa jonottavat, ja jos muualla avautuu uusi kassa, niin se joka ehtii sinne ensimmäisenä saa mennä. Siitähän syntyisi kauhea sotku jos uuteen kassaan pitäisi jakaa tasapuolisesti ne jotka ovat jonottaneet muissa jonoissa. Itse ainakin menen sinne ensimmäisenä, jos uusi kassa avautuu ja olen ensimmäisenä paikalla, enkä oleta että joku päästäisi minut ohitseen jos seison viereisellä kassalla jonossa. Sitä on kyllä joskus sattunut, mutta ei ole minun mielestä tarpeellista.

T. Lidl-mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan