Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kertoo Iltalehti :(

Kommentit (17)

Vierailija

En olisi ikinä uskonut! Kyllä leuka kolahti lattiaan ja sydän jätti muutaman lyönnin välistä. Oikein henkeäsalpaava jymy-yllätys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Erosivat koska Emilia osti joululahjaksi paistinpannun Mikaelille ja Mikael osti bilemekon.
Ajatelkaas tilannetta toisinpäin jos mies tekisi noin.

Vierailija

Jotenkin tämä tieto nyt pysäytti. En ymmärrä, miksi heidän eronsa tuntuu koskettavan minuakin niin läheltä, vaikka en oikeastaan tunne kumpaakaan :(

Vierailija

Ja nyt heti kun on erottu, niin pitää poseerata alusvaatteisillaan iltalehdistölle. Oikeasti välillä mietityttää näiden turhisjulkkisten motiivit. Ja haastattelussa valitteli erilaista bilekäyttäytymistä- haloo, jos ikäeroa on melkein 30v, niin tottakai käyttäydytään baareissa eritavalla (ainakin toivottavasti).

Edustusrouva

Aivan samaa mietin, kylläpä se suuri loppuelämän rakkaus lopahti aika nopeasti. Noin vuosi sitten tapasivat yöelämässä ja nuori nainen oli tyytyväisenä kun pääsi vanhan miehen kelkassa seurapiireihin ja lehtien palstalle. Ja hienosti pääsi heti mainostamaan sinkkuuttaan alusvaatekuvissa IS:n kannessa: ei usko työntekoon vaan mies tuokoon leivän pöytään. Toisaalta ei ole kotirouva-ainesta vielä jos haluaa käydä juhlimassa omien kavereittensa kanssa. Saapa nähdä keneen iskee seuraava salamarakkaus?

Vierailija

mua harmittaa mikaelin ja hänen edellisen kumppanin, marian, ero.  taisivat naimisiinki mennä. harmi ettei kestäny. maria ois ollu just hyvä Mikaelille eikä ikä eroakaa ois ollu nii paljo eikä ollu mikää teinipissis.

jeea

Mä niin ilolla seuraan tätä! Emilia on kotoisin samasta kaupungista, missä minä asustelen ja oli nuorempana todella antelias :D Ilmoitti yläasteella myös yhteiskuntaopin tunnilla, että "ei tää kiinnosta mua, ei mun tarvii näitä oppia kun mä meen vaan rikkaisiin naimisiin" 

Vierailija

Vähän luulen että vanhemmat miehet eivät ole tositarkoituksella kiinnostuneita naisesta, joka mainostaa itseään alusvaatteisillaan iltapäivälehdissä ja seiskassa. Tietenkin lyhytaikaisempaan käyttöön voi kelvata. Suurin osa miehistä kavahtaa iltapäivälehtijulkkiksia ja sitä että naisella olisi "maine" mediassa. Ei ole haluttua olla seiskajulkkiksen kanssa naimisissa jos on itse jossain korkeassa virassa, asiantuntijatehtävässä tai omistajana perheyrityksessä. Vähentää miehenkin uskottavuutta.

Asia olisi toinen jos Emilia olisi hiljaa eronnut Jungnerista ja etsinyt toisen miehen tilalle - sekaantumatta negatiiviseen iltapäivälehtijulkisuuteen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Emilia heitti jo seuranhakuilmoituksen iltapäivälehtien kautta! Kyllä siihen pian joku rich daddy ottaa yhteyttä.

Tai on jo ottanut yhteyttä, näinhän Emilia alusvaateposeerausjutussa kertoo, että treffipyyntöjä on jo tullut. Mutta tekee toki kaikille selväksi, että köyhät älkää vaivautuko, että miehen pitää tuoda " leipä pöytään" , kun häntä itseään se ei niin kiinnosta ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia heitti jo seuranhakuilmoituksen iltapäivälehtien kautta! Kyllä siihen pian joku rich daddy ottaa yhteyttä.

Tai on jo ottanut yhteyttä, näinhän Emilia alusvaateposeerausjutussa kertoo, että treffipyyntöjä on jo tullut. Mutta tekee toki kaikille selväksi, että köyhät älkää vaivautuko, että miehen pitää tuoda " leipä pöytään" , kun häntä itseään se ei niin kiinnosta ;)

Suurin osa yhteydenottajista on lienee köyhiä ja keskituloisia, joten eipä tiedä jääkö mitään haaviin. Loputkaan eivät välttämättä ole menossa mukana tositarkoituksella... Jos nettideitissäkin on kaunis nainen ja on laittanut tulotason tms. niin siltikin ne riman alittavat miehet aina kokeilevat onneaan.

Vierailija

Jotenkin niin noloa ja mautonta. Olisi voinut toki antaa haastattelun, mutta vaatteet olisi voinut pitää päällä. Taitaa olla juuri nuo Emilian kuvailemat tuntemattoman ahdistelijat, jotka innostuvat tuollaisista alusvaatekuvista, jotka julkaistaan koko kansan nähtäväksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat