Mikä sinusta tuli isona, kun menit lukioon yli 9 keskiarvolla?
Kaikki alle 8 keskiarvolla olevat on menestyneet tosi hyvin. Onko yli 9 keskiarvoiset sitten feilanneet?
Kommentit (84)
Menin amikseen kirjoitusten jälkeen ja nyt 30 vuotta it-alalla samalla työnantajalla.
DI, Kiinteistöjohtaja. En nyt koe varsinaisesti feilanneeni. Tulotasoltani kuulun kuitenkin parhaaseen muutamaan prosenttiin. Tosin olin eliittilukiossa, joten aika harva siellä on huonosti pärjännyt.
Markkinointitoimihenkilö. Keskiarvoni oli 9,1 kun menin lukioon.
Ehkä olisin voinut tehdä jotain toisinkin...
Hmm. Lukio-opintoihin pettynyt alisuorittava korkeakouluopiskelija. Eli luultavasti ei yhtään mitään.
VTM, pääaineena sosiaalityö. En koe feilanneeni, vaikka aikoinaan "eliittilukiossa" ei suunnilleen muita aloja ollutkaan kuin lääkis, oikis ja kauppis.
Erityisopettajana tulen luultavasti toimimaan valmistumisen jälkeen
lukiossa kehittynyt masennus heikensi jatko-opinto mahkuja, mutta silti ihan ok korkeakouluala yhteiskuntatieteelliseltä puolelta. harmittaa, olisin pystynyt normiterveydessä parempaankin.
Lääkäri, mutta aika ahdistunut sellainen.
Oonko mä ainut duunari? Korkeakoulututkinto on mutta alalta jolle en koe soveltuvani. Ihan varmasti oon monen mielestä feilannut, minä vanha lapsinero. Mua ei oikeastaan haittaa, paljon mukavampaa kun tietää mistä itse tykkää.
Työtön kirjastonhoitaja näin ensialkuun. Tosin valmistuin vajaa kuukausi sitten. Mutta matalapalkkainen työhän se on ellei korkealle tähtää.