Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väittely kämppiksen kanssa. Sanokaa, että olen oikeassa.

Vierailija
11.01.2016 |

Asumme opiskelija-asunnossa keskenämme, emme ole ennestään tuttuja. Voin ihan rehellisesti sanoa, että pidän sitä idioottia maailman tyhmimpänä ihmisenä. En käsitä, miten se voi asua opiskelija-asunnossa. Sehän tarkoittaa sitä, että se on päässyt opiskelemaan ja nykypäivänä se tarkoittaa aina sitä, että on ohittanut monta muuta hakijaa päästessään sisään. En sano, mitä se opiskelee, mutta ei ole kyse mistään autonrassaajasta. Korkeakoulututkinnon meinaa saada suoritettua.

Minä tiedän, että olen oikeassa. Minä vain tiedän. Ei tarvitse edes googlata ja silti tiedän. Kämppis ei luota googlaamiseen, koska sillä on miljoona salaliittoteoriaa ihmisten aivojen muokkaamisesta..

Ja sitten se älytön väite: islanti ja norja ovat sukulaiskieliä (minun mielestä on, sen mielestä ei).

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon asian tietämättömyys nyt ei kenestäkään tee tyhmää. Ei nainenkaan ole tyhmä jos ei tiedä missä sijaitsee auton katalysaattori. Tyhmyyden/älykkyyden paras mittari on matematiikka ja muut loogista ajattelukykyä mittaavat asiat kuten Mensan testit.

Ehkä AP:ta vaivaa kämppiksen jääräpäinen asenne ja se, että kämppis ei suostu tarkistamaan asiaa tai uskomaan tarkistettua tietoa?

Vierailija
22/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet VAUVA-palstalla?

Minä todistan idioottikämppikselleni, että islanti ja norja ovat sukulaiskieliä.

Mitä sinä teet Vauva-palstalla?

ap

Kai näytät tämän keskustelun hänelle mitään sensuroimatta? :)

Tietenkin. Kyllä se tietää, että mä pidän sitä idioottina.

ap

Ymmärrän, olet retkahtanut siihen, ihmettelinkin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon asian tietämättömyys nyt ei kenestäkään tee tyhmää. Ei nainenkaan ole tyhmä jos ei tiedä missä sijaitsee auton katalysaattori. Tyhmyyden/älykkyyden paras mittari on matematiikka ja muut loogista ajattelukykyä mittaavat asiat kuten Mensan testit.

Ei pelkkä tietämätyömyys vielä teekään tyhmää, mutta se että väittää jotain pelkästään oman mututuntuman perusteella ja sitten pitää vielä itsepintaisesti kiinni virheellisestä käsityksestä antaa henkilöstä melko tyhmän kuvan.

Omasta mielestäni nainen, joka väittäisi että katalysaattori löytyy auton hansikaslokerosta, eikä suostuisi muuttamaan käsitystään, olisi melko tyhmä tapaus.

Vierailija
24/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä AP:ta vaivaa kämppiksen jääräpäinen asenne ja se, että kämppis ei suostu tarkistamaan asiaa tai uskomaan tarkistettua tietoa?

Juuri näin.

ap

Vierailija
25/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islannin ja norjan kielten sukulaisuus on niin itsestään selvä asia, että leimaan kyllä myös ap:n tyhmäksi, jos hän vielä vaatii todisteita tuollaisesta normaaliin yleissivistykseen kuuluvasta asiasta,

Nykyisin ihmisten ykeissivistys on kyllä surkea.

Vierailija
26/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ovat, eikö se ole ihan perusyleistietoa?

Ap vaikuttaa todella ikävältä ihmiseltä, jolla on vaikeuksia itsensä korrektissa ilmaisussa.

Vierailija
27/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tiedän, että ap googlasi asian ennen kuin avasi tämän ketjun, vaikka muuta väittääkin.

En muista, miten tuo väittely sai alkunsa, mutta jossain vaiheessa kyllä googlasin ja näytin kämppikselleni todistaakseni niiden sukulaisuussuhteen. Ei uskonut pölvästi.

ap

perusteliko edes mitenkään sitä, ettei uskonut? :D

Vierailija
28/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa mennä rajustikin tämän ketjun aiheen ohi, mutta itselläni on myös opiskelijana jo useita kämppisvuosia takana. Kohtapuolin olen viimeinkin muuttamassa omilleni ja ei enää koskaan kommuuniasumista minulle, kiitos. Näissä vuosissa oli kyllä kommuuniasumista ihan tarpeeksi koko loppuelämän ajaksi.

Vierailija
29/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tiedän, että ap googlasi asian ennen kuin avasi tämän ketjun, vaikka muuta väittääkin.

En muista, miten tuo väittely sai alkunsa, mutta jossain vaiheessa kyllä googlasin ja näytin kämppikselleni todistaakseni niiden sukulaisuussuhteen. Ei uskonut pölvästi.

ap

Pitää sinua tyhmänä - pellenään/pilkkanaan. Katsoo kuinka kauan jaksat vänkätä jostain yksinkertaisesta asiasta. Naureskelee sinulle itsekseen.

Vierailija
30/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Islannin kieli on pohjois-germaaninen kieli kuten tanska, norja, ruotsi ja fääri. Eniten se muistuttaa fääriä ja länsinorjalaisia murteita."

Lähde: https://kirjasto.kuopio.fi/104210/fi/articles/islannin-kielesta-ja-kult…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi