Vierailija

Mieheni on periaatteessa oikein siisti ja käy suihkussa päivittäin jne., mutta ei osaa pestä penistään oikein, sillä se haisee kuvottavalle. (Olen itse katsonut, millaista roiskimista mieheni peniksen peseminen on. Ei sillä tule puhtaaksi mikään. ) En oikein tiedä, miten asian kanssa toimisin, sillä tuntuu hankalalta alkaa antaa jotain hygieniavalistusta aikuiselle, fiksulle miehelle. Ei ole kuitenkaan ihan pieni ongelma, että en halua koskeakaan mieheni penikseen. Niin ja sen verran vielä sanon, että itse todellakin huolehdin intiimihygieniastani erittäin tarkasti.

Neuvoja?

Kommentit (9)

Vierailija

"Kulta, olen huomannut, että peniksesi tuoksahtaa vähän omituiselle. Tässä olisi linkki asiasta (googlaa valmiiksi peseytymisohjeet), auttaisikohan tämä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varaa perusvoidetta yöpöydälle tai sen laatikkoon. Sillä saa näppärästi ja tehokkaasti pestyä haisevan munan ja se antaa kivan lisän seksiin. Liukasta ja rasvattua kullia on kiva käsitellä ja imeä ;) Voiteita löytyy kaikenlaisia, myös hajustettuina. Itse käytän aina tätä näppärää apua. Ja voide on kiva lisä ja vara aina, vaikkei olisikaan mitään hygieniaongelmia.

M45

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varaa perusvoidetta yöpöydälle tai sen laatikkoon. Sillä saa näppärästi ja tehokkaasti pestyä haisevan munan ja se antaa kivan lisän seksiin. Liukasta ja rasvattua kullia on kiva käsitellä ja imeä ;) Voiteita löytyy kaikenlaisia, myös hajustettuina. Itse käytän aina tätä näppärää apua. Ja voide on kiva lisä ja vara aina, vaikkei olisikaan mitään hygieniaongelmia.

M45

Kyllä siinä kuule halut häviävät, jos täytyy juuri ennen seksiä alkaa pesemään miehen haisevaa ja mömmöistä munaa omin käsin. Hyi kamala. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

M45

Toivottavasti et ole tosissasi! Jos olet, eipä se yllätä, koska olet mies, hyih.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

M45

Ai että oikein rasvan avulla levitetään ne haisevat juustot sieltä esarin alta pitkin kullin vartta ja omiin käsiin. Joo-o, siinähän ne halut oikein herää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat