Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saisi keittiön purkkeja halvalla?

Vierailija
11.01.2016 |

Ärsyttää kun tälläkin hetkellä tietää, että joku viskaa vanhat roskiin, enkä viitsisi ostaa aasiastakaan niitä purkkeja hintaan kalliimmalla, kuin mausteiden kanssa, mutta tarvitsisin tyhjiä pieniä tavallisia maustepurkkeja.

Nyt olen laittanut mausteita bona purkkeihin yms, mutta ne vievät turhan paljon tilaa.

Olisiko ehdotuksia mistä niistä voisi hamstrata itselleen ja vaihtaa mausteet sellaisiin?

Mausteita kun tilaa, niin ne tulevat aina pusseissa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputoreilla saattaisi olla.

Vierailija
2/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Tallinnasta muutaman aika halvalla, mutta eipä taida paljoa auttaa kun en edes muista kauppaa :/ Tarvitsisin itsekin lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöillä ei taida pieniä purkkeja olla, pohdin vain.

ap

Vierailija
4/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan ostaa kaupasta mausteita lasipurkissa ja täyttää ne omilla mausteilla? Esim. Lidlissä taitaa mausteet olla n. euron purkki. Jos oikein haluaa hifistellä niin varmaan niistä saisi liotettua etiketitkin pois. Tietysti on riski, että alkuperäisen mausteen aromeja jää purkkiin...

Vierailija
5/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea? En oikeasti tiedä mutta tupsahtipa mieleen.

Vierailija
6/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan ostaa kaupasta mausteita lasipurkissa ja täyttää ne omilla mausteilla? Esim. Lidlissä taitaa mausteet olla n. euron purkki. Jos oikein haluaa hifistellä niin varmaan niistä saisi liotettua etiketitkin pois. Tietysti on riski, että alkuperäisen mausteen aromeja jää purkkiin...

Näin olen tehnyt. Ongelma on siinä, että tilaan kokoajan uusia mausteita ja purkit ovat aina loppu.

Nytkin löytyy n. 10 pussimatonta ja katselen jo uusia tilauksia kahdesta liikkeestä. Esim. chilejä löytyy kymmeniä (satoja) eri variaatioita.

Chilikaupasta puuttui puolet tuotteista ja yht.äkkiä huomasin että hups. ostoskorissahan on jo 100 eurolla chilejä vaikka täytyy odotella toinen mokoma, jotta saapuvat liikeeeseen.

Lisäksi olen tilannut mausteita saksasta ja englannista, sekä ostanut "teollisuus"kimppatilauksena kavereiden kanssa Suomesta.

Vierailija
7/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussittamatonta = purkittamatonta

ap

Vierailija
8/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyykaat ja teet sitäitse löytöjä!

Vierailija
9/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on chilikauppa?

Vierailija
10/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, täytyy tsekata, jos saisi järkihintaan. Jos purkki maksaa saman, kuin mausteiden kanssa, niin sitten siinä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
11/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biltemassa on ollut sellaista pientä maustepurkki sarjaa.

Vierailija
12/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on chilikauppa?

Suomalainen joka kasvattaa, myy harrastuksena muutamia:

http://www.fataliigourmet.net/Tuotteet

https://www.chili-shop24.com/dried-chillies/

http://www.theasiancookshop.co.uk/ground-spices-135-c.asp

Siinä muutama.

Vierailija
13/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prima mausteelta kun tilasin mausteita, niin tilasin samalla maustepurkkeja. Olivat ainakin silloin reilunkokoisia ja ihan ok-näköisiäkin.oliskohan ollu 1e/kpl?

Vierailija
14/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biltemassa on ollut sellaista pientä maustepurkki sarjaa.

Ei ollu ku maustehyllyjä ja lasipurkkeja hintaan 2 euroa kpl, joka on tuplahinta halvimpiin maustepurkkeihin, joissa on mausteet mukana!

Vierailija
16/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dyykaat ja teet sitäitse löytöjä!

Oon jo dyykannu kaikki bonapurkit meidän roskiksen lasinkeräyksestä ja ottanut korkit niihin metallin keräyksestä, mutta kuten sanoin niin pitäisi saada kunnollisia purkkeja. Noi purkit olen kiehuttanut tulikuumassa vedessä.

Vierailija
17/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan siellä. Hinta vain ikävät euron kappale, joka alkaa vastaamaan täytetyn maustepurkin hintaa. Sirottimia niissä ei myöskään näkynyt. 

Ärsyttää todella, että purkin saa samaan hintaan täytettynä, kuin tyhjänä. Eihän niiden tyhjien purkkien arvo paljon mitään ole, mutta hintaa niillä pidetään ..

Vierailija
18/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.ebay.com/itm/16-PIECE-REVOLVING-GLASS-SPICE-JAR-RACK-SET-KITCHEN-HOME-COOKING-CHEF-FOOD-NEW-/201122737796?hash=item2ed3d96e84:g:MyAAAOSwDk5UIweI Ei ehkä halvin mut nätti?

Heh .. kiitti, mut mulla oli joskus keittiössä tuollainen pyörivä rekki, missä oli keittiövälineet ja ne oli aina lattialla kun sitä pyöritti.

Silloin päätin, että ei enää ikinä mitään pyöriviä härpäkkäitä, ellei ne ole rock solid.