Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoilut 30v päiville, mitä mieltä ootte? :)

Vierailija
11.01.2016 |

Moikka! Mä täytän 30vuotta ensi kuussa ja suunnittelen tarjoiluja. Meille on tulossa juhlimaan 10 vierasta tai siis sen verran on kutsuttu. En vielä tiedä kuinka moni tulee. Meille saa jädä yöksi joten siksi tarjoiluja mietin silläkin silmällä että myöhään menee ja kiva jos jää aamiseksikin jotain. Onko hyvät:

- jonkinlainen salaatti
- lämppärit erillaisilla täytteillä (oliivi, tonnikala, tomaatti, juusto, kinkku, ananas)
- mininakkipiilot
- joku laatikko: mikä?
- sipsit, karkit
- pannupullaa jälkkäriksi
- baarista tulon jälkeen oma "hampurilaisen rakennus" eli voi omasta hampurilaisestakaan tehdä mieleisen. Ostan tähän cheddarjuustoviipaleita, tomaattia, salaattia, sipulia ym.

Juomaksi ajattelin olutta, siideriä ja erillaisia limsoja. Vieraat tuo kylläkin omat juomat tai ainakin niin toivon. Juhlat alkaa kello kuusi illalla, joten oletan että vieraat on syöneet jo ennen tuloaan.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku salaattisokeus, ku ei yhtään hypännyt esiin tuolta AP:n salaatinosasista mikään epäsopivana. En oikein tajua miksei omenaa tai oliivia tai makaronia, kaikenlaistahan salaatteihin laitetaan niin miksi ei noita (yhdessä). Menen kai sekaisin ainesten paljoudesta enkä osaa kuvitella yhdistelmän makua kokonaisuutena. Hämmentää se että kaikki käy muttei sitten kuitenkaan.

Äänestän nakkipiiloja sinne yöaikaan, vaikuttavat sopivalta baarin jälkeiseltä syötävältä, suolaista ja rasvaista. Minä nukahtaisin ennen kuin saisin itselleni hampurilaisen kasaan.

Vierailija
62/67 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten aika onneton piilo tuo nakkipiilo, heti näin että hei tuolla ne nakit on. Ei mitään haastetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl todella juntti menu ja vielä kolmekymppisillä. Sorry

Vierailija
64/67 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä virhe tulla täältä mitään kyselemään :( Muutaman hyvän neuvon olen saanut, mutta tuntuu, ettei joillekin kelpaisi tarjoiltavaksi mikään. Luulen ystävieni kyllä pitävän tarjoiluistani ja sehän loppupeleissä on tärkeintä. Päädyin nyt siihen, että hampurilaiset tarjoillaan ennen baariin lähtöä ja nakkipiilot sitten yöllä. Mietin myös sitä kakkuasiaa ja voisin jonkin kivan kakun tehdä sen pannupullan lisäksi. Syödään sitten itse jollei molemmat mene.

Joku kyseli asuntoni koosta ja tällainen 40neliöinen kerrostalokämppä kyseessä, joten luulen kaikkien mahtuvan istumaan (osa tyynyillä lattialla) jolloin voi helposti lautaselta syödä näitä pääruokia. Muistutan siis, että juhlat alkavat tosiaan kuudelta ja lähdemme baariin varmaan jo kymmeneltä, joten luulen ruuan määrän olevan ihan riittävä. Ja baarin jälkeen ne nakkarit sitten.

Kiitos onnitteluista niille joilta se tuli sydämestä :)

Vierailija
65/67 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/67 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko todella tarjota yhdellä aterialla kiusausta, lämpimiä voileipiä ja hampurilaisia? Kun nyt kerran kysyit, niin tuo on maailman hölmöin yhdistelmä. 

Miten saat kaikki lämpimänä pöytään?

Vierailija
67/67 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais hyvinkin se kinkkukiusaus salaatin kera. Ja tee silleen että perussalaatti erikseen ja sitten pikku kulhoihin voi laittaa jotain oliiveja/jalapenoa/juustoa jne mitkä ei oo ihan kaikkien mieleen. Mä olisin kans jättänyt nakkipiilot pois, mutta jos itse tiedät että ne kelpaa porukalle niin tee ihmeessä. Voisiko iltahamppareiden tilalle ajatella jotain suolaisia pasteijoita/piirakoita/pitsapalasia, jotka voisi tehdä valmiiksi etukäteen ja lämmittää baarista tultaessa? Joku kirjoitti, että tuhannen tuiterissa hampurilaisten teosta tulee sotkua ja mä kyllä pelkään kans että näin on. Tarvitko muuten lämppäreitä jos on ruoka ja nakkipiiloja? Entäs jos niiden lämp tilalle vaikka patonkia ruoan kans?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi