Hymyilevät miehet on niiiin ihania
Tajusin vasta nyt viikonloppuna, että hymy on se, joka tekee miehestä suloisen! Sain viikonloppuna ulkona ollessani muutamalta mieheltä ihanan, ujon hymyn ja molemmat jäivät mieleeni! Olin aivan myyty toisen miehen kohdalla! Samoin tänään myös työkaveri hymyili minulle ihanasti, siitäkin tuli hyvä mieli. Hymyilkää ihmiset enemmän, se on mahtavaa 😊!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietenkin tilanteesta ja miehestä. Ei jokaisen miehen hymy joka tilanteessa ole mikään hyvä juttu. Paljon hymyilevät miehet myös osoittavat vähän alistuneisuutta. Sopivassa kohdassa, sopivalta mieheltä niin silloin toimii toki.
Heh, mitä ihmeen alistuneisuutta?
En mäkään ymmärrä, mitä ihmeen alistuneisuutta, meni suht yli hilseen. Onko tämä sitä samaa osastoa jossa nainen tulkitsee iskemiseksi kun mies sanoo moi tai hymyilee, mies ei voi kysyä edes kuinka pääsee johonkin, että joku tulkitsee sen iskuyritykseksi.
Mun mielestä taas ääneen nauravat miehet on sitä harvinaista "herkkua".:D Oma mies harvoin nauraa ääneen, yleensä vaan hymähtää tai naurahtaa, niin oon aina hämillään kun joku mies sitte nauraa mun jutuille ihan oikeasti. Tulee itekki hyvälle tuulelle.
"Women find men less attractive when they smile compared to when they take on swaggering or brooding poses, a Canadian study has found."
https://www.datalounge.com/thread/10489592-smiling-men-less-attractive-…
Aito hymy ja positiivisuus on puoleensavetävää mutta mikään ei ole kamalampaa kuin imelä flirtti, joka hymyilee iskeäkseen ja vieläpä nikkaa silmää. Hyiii.
On ne ihania. Hymy on alemman statuksen merkki.
Heh, mitä ihmeen alistuneisuutta?