Eipä vastannut ystävä ystävänpäiväviestiin, mitähän tästä pitäsi ajatella?
Kommentit (16)
Turhaa hapatusta, kyllä oikeat ystävät tuntee.
että ystäväsi on alkanut vihaamaan sinua eikä halua olla kanssasi missään tekemisissä. Haukkuu parhaillaan sinua kaikille tutuille ja tuntemattomille.
en ole vielä vastannut yhteenkään ystävänpäiväviestiin vaikka aikaa olisi ollut. Olen vain laiska ja av:lla.
Katsos, minulle saa laittaa viestiä muinakin päivinä kuin ystävänpäivänä. Jos ainoa yhteydenottosi koko vuonna on tänään, niin älä turhaan odota vastausta.
En vastaa myöskään joulu, uusi vuosi, juhannus ym. viesteihin. Naurettavaa soopaa.
Sillon kun ei ollu vielä kännyköitä niin soititteko/lähetittekö kortin joka jumalan juhlapäivä kaikille ystäville? ETTE!
Minä muistan ystäviäni pienin tervehdyksin (kortti, kirje, joskus joku lehti ja suklaalevy, pieni pehmolelu tms. mistä nyt tiedän ystäväni tykkäävän) pitkin vuotta (ei ole niin montaa todella hyvää ystävää etteikö raskisi tuota tehdä). Naurettavaa lähetellä jokaiselle tutulle ystävänpäivä tervehdyksiä kännykällä. Markkinamiesten höpötyksiä.
Ja yleensä nää jotka tekstailee näitä lässynlässyn tervehdyksiä on just niitä joiden kanssa ei tule puolin eikä toisin pidettyä yhteyttä kuin satunnaisesti.
Elämä on tuolla ulkona jossakin...
Olen huono juhlapäivissä kuten muistamaan jonkun synttärit tai lähettään nimpparikortin. Sen sijaan soitan usein ystävilleni ihan muuten vaan, harva soittaa minulle yhtä usein.
Jotenkin tuntuu että ne on teleoperaattorit jotka tästä vaan hyötyy...:)
Vierailija:
En vastaa myöskään joulu, uusi vuosi, juhannus ym. viesteihin. Naurettavaa soopaa.Sillon kun ei ollu vielä kännyköitä niin soititteko/lähetittekö kortin joka jumalan juhlapäivä kaikille ystäville? ETTE!
Minä muistan ystäviäni pienin tervehdyksin (kortti, kirje, joskus joku lehti ja suklaalevy, pieni pehmolelu tms. mistä nyt tiedän ystäväni tykkäävän) pitkin vuotta (ei ole niin montaa todella hyvää ystävää etteikö raskisi tuota tehdä). Naurettavaa lähetellä jokaiselle tutulle ystävänpäivä tervehdyksiä kännykällä. Markkinamiesten höpötyksiä.
Ja yleensä nää jotka tekstailee näitä lässynlässyn tervehdyksiä on just niitä joiden kanssa ei tule puolin eikä toisin pidettyä yhteyttä kuin satunnaisesti.
kyllä minä muistan että meillä lähetettiin kortit jouluna, pääsiäisenä, ystävänpäivänä ja synttäreinä.... itsekkin lähetellyt tänään viestejä, vaikka pidänkin esim.poijan kummitätiin jokapäivä yhteyttä, ja muistan pitkin vuotta, tänään keräännymme kahvipöytään ja muistellaan mistä ystävyytemme sai alkunsa ja mitä ollaan vuosien varrella tehty.
Kun ilmoitin että meille on tullut vauva sanoi vaan että ei kiinnosta tommoset sinappikoneet että älä tuu näyttään...ei ole paljon kiinnostanut nähä ton kommentin jälkeen...:)
katottaan jos joskus ollaan taas samalla aaltopituudella.
Vierailija:
Katsos, minulle saa laittaa viestiä muinakin päivinä kuin ystävänpäivänä. Jos ainoa yhteydenottosi koko vuonna on tänään, niin älä turhaan odota vastausta.
Minä ainakin unohdin vastata!!!! T:Johanna
Joo ei vieläkään ei ole viestiä näkynyt mutta aikaahan on vielä ;-). Ja tämä ystävä on yleensä sellainen joka juuri vastailee tuollaisiin viesteihin. ap.
saivat niiiin paljon viesttejä etteivät viitsineet ruvata vastailemaan.. Minä sain yhden -äidiltäni. :D
No tänään näin nuo ystäväni ihan henkilökohtaisesti joten viestejä ei tavittu..
Oikeesti.
Tenavat hösänny kokoajan, käytiin rokottamassa toinen mikä vaan lisäs hösäämistä!
Auto hajos ja ny pitäis saada se kotio!
Yhden kirjoittajan kanssa, että aika turhanpäiväinen päivä. Oikeiden ystävien kanssa ollaan tekemisissä muutenkin. Välillä ärsyttää nämä " pakolliset" kuviot. Myös ketukirjeet ja viestit ovat todella ärsyttäviä.
Tai olisiko yksinkertaisesti niin, että ystäväsi ei ole lukenut viestiä tai jos on lukenut, ei ole ehtinyt vastamaan siihen?