Raskaana varatulle ystävämiehelle. Kertoisinko raskaudesta?
Seksisuhde miespuolisen ystävän kanssa jatkunut pian kolme vuotta.. Mies on tänä aikana alkanut seurustelemaan, muuttanut avoliittoon ja kihlautunut naisystävänsä kanssa enkä minä halua miestä itselleni, turvallinen seksisuhde riittää minulle. Romanttisia tunteita meillä ei toisiamme kohtaan ole vain ja ainoastaan ystävyyttä (ystävystyimme kymmenisen vuotta sitten) ja suurta himoa. Yritimme seurustella nuorena, mutta totesimme sen toimimattomaksi. Asumme n. tunnin matkan päästä toisistamme ja tapaamme 2-5 kertaa kuussa. Ehkäisynä käytimme keskeytettyä yhdyntää. Joka toimi tähän asti kunnes... Olen siis viikonlopun aikana tehnyt positiivisen raskaustestin. Ikää minulla on 33 vuotta ja aion pitää lapsen, abortti ei ole edes vaihtoehto. En halua ystävästä itselleni miestä, enkä toivo heidän eroaan, pystyn hoitamaan lapsen itse täysin. Pystyisin jotenkin pistämään välit poikki miehen kanssa, esimerkiksi sanomalla että olen löytänyt jonkun miehen johon haluan keskittyä täysin. Näin mies ei saisi ainakaan ihan heti tietää raskaudestani. Onko isällä oikeus/velvollisuus tietää raskaudesta? Kertoisitko sinä? Paskamyrsky tulee, tiedän, mutta otan sen riskin.
Kommentit (22)
Kerro myös kihlatulle. Mene oikein pullapitkon kanssa kylään ja istukaa heidän todennäköisesti viimeistä päivää yhteisomistuksessa olevassa keittiössä kahvilla..
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa!!!!
Ei tietenkään ole pakko.
Kerrot, miten voit edes miettiä asiaa. Tyhmä olet kun varattua nussit, ja mies vielä pask...
Mutta silti teidän kyyhkyläisten lapsella on oikeus molempiin vanhempiin vaikka olette halveksittavia, vielä keskeytetty yhdyntä, ihan totta kehtaat vielä myöntää tuollaista? Toivon todella että on provo.
Keskeytetty yhdyntä ehkäisykeinona..ja ikää oli?
Shit, ei sun tarvii kertoa, mutta mutta.. kyllähän se mies huomaa ihan varmasti jossain vaiheessa että lapsi on sen. Ellet sit ihan kokonaan katkaise välejä. Oletko hyvä pitämään salaisuuksia eikä sellainen ahdista sua? Jos olet niin kokeile salailua jos siltä tuntuu. Itse stressaannun salailusta joten olisi loppuelämä pilalla salailun vuoksi. Ajattele miten helppoa kaikki olisi kun kertoisit vaan...ei mieskään varmaan täysin tosissaan omaa kumppaniaan rakasta jos panee sun kaa. Sitten ei tarvitsisi ainakaan salailla, ystäviä jos olette niin hyvässä lykyssä lapsi sais kivan luotettavan isän myös, jos innostuisi asiasta. Ei mitään kotileikkejä siis mutta muuten olla läsnä. En haluaisi kuulostaa jeesustelijalta, mutta ajattele lapsen kannalta: olisiko kiva että ainoa syy ettei tunne isäänsä on se että halusit säästää sun kaverimiehen kumppanin tunteita.. niillä ei ole nyt merkitystä. Ja valheessa eläminen on niin raskasta! Mies kun nyt jo pettää niin ero niille tulee ihan varmasti jossain vaiheessa. Rohkeutta vaan. Kyllä mies itse on ymmärtänyt riskit myös ja jos ystävä on, niin kannattaa kertoa.
Asiasta ihan toiseen, miksi teillä ei ole ollut kunnon ehkäisyä?
HOH -69/5 parempaa shittiä ensikeralla, jooko?
Asiata ihan toiseen, miksi pettäminen on sinusta ja kaveristasi ok?
Vierailija kirjoitti:
Shit, ei sun tarvii kertoa, mutta mutta.. kyllähän se mies huomaa ihan varmasti jossain vaiheessa että lapsi on sen. Ellet sit ihan kokonaan katkaise välejä. Oletko hyvä pitämään salaisuuksia eikä sellainen ahdista sua? Jos olet niin kokeile salailua jos siltä tuntuu. Itse stressaannun salailusta joten olisi loppuelämä pilalla salailun vuoksi. Ajattele miten helppoa kaikki olisi kun kertoisit vaan...ei mieskään varmaan täysin tosissaan omaa kumppaniaan rakasta jos panee sun kaa. Sitten ei tarvitsisi ainakaan salailla, ystäviä jos olette niin hyvässä lykyssä lapsi sais kivan luotettavan isän myös, jos innostuisi asiasta. Ei mitään kotileikkejä siis mutta muuten olla läsnä. En haluaisi kuulostaa jeesustelijalta, mutta ajattele lapsen kannalta: olisiko kiva että ainoa syy ettei tunne isäänsä on se että halusit säästää sun kaverimiehen kumppanin tunteita.. niillä ei ole nyt merkitystä. Ja valheessa eläminen on niin raskasta! Mies kun nyt jo pettää niin ero niille tulee ihan varmasti jossain vaiheessa. Rohkeutta vaan. Kyllä mies itse on ymmärtänyt riskit myös ja jos ystävä on, niin kannattaa kertoa.
Samaa mieltä. Tuota vaimoa on jo satutettu aika paljon vaikka ei asiaa varmasti tiedä??? Eikö olisi parasta ottaa vastuu teoistaan?? Uskomatonta mutta näitä sattuu... ihmettelen kyllä tuota ehkäisy asiaa..miksi edes se suhteessa oleva mies ei huolehdi siitä???
En olisi noin tyhmä, että jatkaisin seksisuhdetta miehen kanssa, joka on löytänyt kumppanin niin noin ei voi käydä minulle. En myöskään ole niin tyhmä, että käytän keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole OK. Mutta näin tässä vain kävi. Itse vastustelin alussa, mutta annoin sitten mennä. Mies sanoi alussa, että minun kanssa olemista ei hän laske pettämiseksi koska olen niin pitkäaikainen ystävä. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole OK. Mutta näin tässä vain kävi. Itse vastustelin alussa, mutta annoin sitten mennä. Mies sanoi alussa, että minun kanssa olemista ei hän laske pettämiseksi koska olen niin pitkäaikainen ystävä. AP
No, sitten voit hyvällä omatunnolla kertoa kihlatulle jos ei kerran miehen mielestä ole pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas uus "nätimpi" ilmaisu H****LLE.
Sanasta sanaan sama tarina on ollut täällä ennenkin. Saako näitä valmiina jostain provokaupasta?
Sit mä heräsin ja päästin puput kuselle?
Vierailija kirjoitti:
Sanasta sanaan sama tarina on ollut täällä ennenkin. Saako näitä valmiina jostain provokaupasta?
näitä kyllä tapahtuu. mm. ystäväpiirissäni on nainen joka teki lapsen varatulle miehelle. kertoi kyllä miehelle heti ja mies erosi vaimostaan. eivät kuitenkaan mennyt yhteen.
Kerrot miehelle, tietysti. Tässä ei ole kyse vain sinusta, vaan isällä ja lapsella on oikeus toisiinsa. Miehen parisuhteen tämä tietysti saattaa tuhota, mutta ihan oma syynne se on.